תרבות של שירות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2492
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תרבות של שירות – פתוח מערכת שירות ממוקדת בלקוח הארגון שבחרנו הוא: GO active, רשת מועדוני כושר בינלאומית, הסניף שבחרנו להתמקד בו ממוקם במערב ראשון.  רמת המודעות של ההנהלה והעובדים לתרבות השירות:  ראשית כל, יש לציין כי האווירה השוררת בארגון היא המסר שהעובדים מקבלים  על מה שחשוב בארגון. העובדים מקבלים את המסר הזה מתוך התנסויותיהם תוך כדי העבודה. התנסויות אלה נובעות מנהלים והליכים של משאבי אנוש, של ניהול תפעול ושל שיווק שלפיהם הם עובדים, ומהתפיסות שלהם מה הן צורות ההתנהגות שההנהלה מתגמלת, מצפה להן ותומכת בהן. ניתן לראות באווירה גם מעין ציפוי המונח על תרבותו הבסיסית של הארגון, שהיא מערכת הערכים והאמונות המשותפים לעובדים. ערכים ואמונות אלה מעצבים את ההתנסויות של העובדים. כשעובדים מגיעים למסקנה שהנושא של הארגון הוא שירות, הם מסיקים שההנהלה מאמינה בסיפוק צורכי אנשים ומעריכה זאת. כלומר ניתן ללמוד כי הצורה שבה ארגון מתייחס לעובדיו משתקפת בצורה שבה העובדים מתייחסים ללקוחות.