תוכנית יח"צ ודוברות לעמותה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2862

תקציר העבודה

                                 תוכן עניינים
הערכת מצב תדמיתית ..3
קטעי עיתונות מידע אינטרנטי מדגם סכום ממצאים מודל  swot מטרת הקמפיין וקהל היעד —
7
אסטרטגיה -.7
מסר מרכזי- סיסמת הקמפיין מסרי משנה רציונאליים ואמוציונאליים הודעה לעיתונות חומר רקע טקטיקה -…10 תוכנית עבודה הערכת מצב תדמיתית קטעי עיתונות HNN- ערוץ 7
18.9.09-  "אלפי נאמני ארץ ישראל הגיעו ליישוב חומש שבצפון השומרון- המתיישבים שקיבלו היתר צבאי לעלות רגלית למקום, צעדו במשך כשעתיים למרות החום הכבד לאחר שלא התאפשר להם להסתייע בכלי רכב. חלק מהבאים מתארגן ללינת לילה במקום. גורמי צבא שאפשרו את כניסתם יחלו בבוקר בשכנוע הנמצאים לעזוב את המקום ואם יסרבו הם יפונו מהמקום בכוח. עד כה לא נרשמו אירועים חריגים וההמונים מקבלים תמיכה מכל שכבות הציבור התומכים בהם. לדברי מארגני הצעדה, העלייה לחומש באה על רקע התגברות במעשי הטרור וההוכחה כי המחבלים לא זנחו לרגע את כוונתם וכי תהליך ההתנתקות שהחל כשלום מוביל למלחמה".
משתקפת הערכה לפעילות הארגון, אמונה בכוחם, ישנו דגש כי לא פעלו כנגד החוק, אלא עלו בהיתר. כמו כן התנהלות הצבא נראית באבסורד, שמתירים עליה למקום ולאחר מכן מפנים בכוח.
18.8.09- "מנציחים: נאמני ארץ ישראל הקימו מוזיאון לסיקור תולדות ההתיישבות ברצועת עזה וביצוע תהליך הגרוש והרס הישובים" ללא מקורות