הערכת שווי של חברת רמי לוי השקמה בע"מ – עבודה מצטיינת (ציון 94) – ניתוח סביבתי וחשבונאי מקצועי.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 5978
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

הערכת שווי של חברת רמי לוי השקמה בע"מ – עבודה מצטיינת  (ציון 94) – ניתוח סביבתי וחשבונאי מקצועי. השתמשתי בדוחות הכספיים של שנת 2008 לצורך הניתוח.
עבודה זו קיבלה ציון של 94 באוניברסיטה ידועה בארץ באוגוסט 2009. ניתוח הסביבה העסקית ומודל SWOT בצורה מעמיקה. הערכת שווי לפי מודל DCF, שוי נכסי ומכפיל וניתוח מאיצי ערך חשבונאים.
להלן תוכן העניינים:
תיאור הסביבה העסקית של החברה                                       2
                                                                          
4 SWOTניתוח מאיצי ערך מהדוחות הכספיים                                                6
מאיצי ערך נוספים                                                                   7
הצעת גישה ניהולית                                                               11
 והערכות שווי                                                    12EVAחישובי סיכום ומסקנות                                                                     
2 3
להלן חלק מניתוח מודל  SWOT :
חוזקות – ·         מערך שיווק ופרסום – היעילות השיווקית הרבה לצד הוצאות פרסום זולות יחסית למתחרים נובעת מהאסטרטגיה שיווקית של החברה הנשענת על המוניטין הרב שנצבר לחברה לאורך זמן.
אסטרטגיה זו מושתתת על מלחמות מחירים אשר מקבלות תנופה תקשורתית וזוכות להערצה רבה מקהל צרכנים רב.
·         מבנה עלויות – מבנה עלויות המטה הינן צרות ביחס לרשתות השיווק המתחרות. ·         אסטרטגיית התרחבות – המשך מגמת צמיחה מואצת על ידי הקמת סניפים בערים נוספות בארץ, שמטרתה הגעה לכ-30 סניפים ב-2012 שיאפשרו שמירה של מבנה עלויות ושיעורי רווחיות.
על פי הנהלת החברה, מבנה העלויות הנוכחי צפוי להספיק לרשת של 30 סניפים. ·         מבנה ההחזקות של החברה/מרכזי רווח – המבנה של החברה הינו אוטונומי, אחיד, דל בירוקרטיה ולא מבוזר. אין צורך בחלוקת הקונצרן למרכזי רווח. דבר הבא לידי ביטוי בקבלת החלטות מהימנות וכן מדלל את עלויות הניהול והתפעול של החברה.