מדיניות מוצרים - עבודה קבוצתית

מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 11206
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

חניה רובוטית הינה אחד הפתרונות החדשניים של השנים האחרונות לפתרון בעיית החניה בעולם המערבי. חברת Robot Parking Systems מארצות הברית מהווה חברה חלוצה בפיתוח מתקני חניה רובוטיים בסדרי גודל שונים, ממתקנים קטנים ועד למתקני ענק, המשווקת את מוצריה לכל רחבי העולם.
עבודה זו בוחנת את אסטרטגיית החדשנות שהחברה פועלת לפיה בתחומי הפיתוח, הייצור והשיווק. כמו כן הוצג ונבחן המוצר הראשי לש החברה, חניה רובוטית מול פוטנציאל השוק של שוק המכוניות.
העבודה הראתה כי חברת Robot Parking Systems פועלת לפי עקרונות החדשנות ומנצלת אותה להרחבת והעמקת אחיזתה בשוק ייצור חניות רובוטיות.
ניתוח הפוטנציאל העתידי של שוק החניות הרובוטיות ביחס לפוטנציאל שוק המכוניות בכללו ומול אסטרטגיות החדשנות של החברה מראה כי  הפוטנציאל העסקי הגבוה של חברת Robot Parking Systems ימשיך להתקיים גם בעתיד.
תוכן עניינים
מבוא. 4
ניתוח אסטרטגיית החדשנות בארגון 5
רקע על הארגון 5
חדשנות. 5
מודלים של חדשנות. 6
האסטרטגיה העסקית. 7
מידת ההלימה בין האסטרטגיה העסקית לבין אסטרטגיית החדשנות. 7
ניתוח המוצר – חניה רובוטית. 8
תיאור המוצר – חניה רובוטית. 8
ניתוח מוצרי החברה – מחירם מול  רמתם הטכנולוגית:. 9
ניתוח מוצרי החברה על פני מודל   BCG:. 10 ניתוח המוצר על פי המודל המשולב. 11
ניתוח החברה על פי מודל SWOT. 11
ניתוח הכדאיות אסטרטגיית החדשנות של חברת Robot Parking Systems. 13
אומדן הפוטנציאל העסקי 13
השחקנים העיקריים בשוק. 13
Parking System Wohr 13
PerfectPark™… 14
מתחרים פוטנציאליים.. 14
סיכום.. 15
ביבליוגרפיה. 16