יזמות

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 6667

תקציר העבודה

תוכן ענייניים
1 . ניתוח ההזדמנות העסקית. 4
2 .  תוכנית פיננסית. 12
3 .
תוכנית שיווקית. 16
4 .
תוכנית תפעולית וארגונית. 20 5.  אספקטים משפטיים.. 21
6 .
אסטרטגיה ויעדים לצמיחה. 22
7 .
סיכום מסקנות והמלצות. 24
8 .
שיקוף. 26
9.
ביבליוגרפיה. 27
קבוצת היזמים העומדת מאחרי עבודה זו, הציעה לחברת פז גז מיזם חדש. במיזם זה הוצע לחברה להיות שותפה לייצור והפצה של מוצר חדשני ממשפחת מכשירי הגז אותם היא משווק לציבור.
למוצר זה פוטנציאל שיווקי גדול שיכול לסייע לחברה להגדיל את הכנסותיה. מוצר זה הינו מכשיר אוטומטי, המפסיק את זרימת הגז ופעולת הכיריים, כאשר הנוזלים בסיר שמעל הלהבה מתאדים לגמרי והסיר מתחיל להתלהט וזו חדשנותו. המוצר מורכב מחלקים המצויים בשוק וניתן להרכבה על כל כיריים גז בהתאמה קלה וזולה. כמו כן חברת פז גז יכולה לנצל את קשריה הבינלאומיים, בשוק ייצור מוצרי הגז, ולסייע במכירת המוצר ליצרניות הכיריים הבינלאומיות כדי לשלבו בכיריים בעת ייצורם.
למוצר זה מספר יתרונות בולטים: שיפור ברמת בטיחות הכיריים, שימוש ברכיבים הקיימים בשוק, אפשרות שליבו קלה ומיידית במערכות גז קיימות.
עבודה זו מפרטת את אופן הגשמת ההצעה והפיכתה למנוף עסקי,  את התוכנית העסקית, את ההיבטים המשפטיים של המיזם, את היעדים הכלכליים והתפעוליים אליהם החברה תגיע במסגרת התוכנית ואת הרווח הכלכלי שהיא תפיק ממנה. צוות היזמים ממליץ בחום להנהלת חברת פז גז ליישם את התוכנית ולרום בכך לשיפור רווחיות החברה.