שיטות מחקר בשיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1065
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

עבודה בשיטות מחקר בשיווק   ‏2010 [עבודה בשיטות מחקר בשיווק] מרצה:
מטרת המחקר פאב "דיקנס" הוא אחד הפאבים המצליחים באזור השרון כבר כמה שנים.בעלי המקום וצוות העובדים הצליחו ליצור קשר חזק ועם הלקוחות  הפאב שבאים לבלות כל פעם.אנו מעוניינים להרחיב את פעילות המקום ולכן נבדוק אילו גורמים משפיעים על קרב הבליינים ומהם מוקדי השפעה שמניעים את הקהל היעד החדש.נבדוק שביעות רצונם של לקוחות הקיימים ואיזה מהלך שיווקי כדאי לבצע על מנת למשוך יותר בליינים.
אפיון פרטי המידע מקום בילוי ·         האם אתה נוהג לצאת לפאבים ·         השווה מול מתחרים(מקום לשימורלשיפור) ·         תפישת המחיר ·         תדמית הפאב ·         מוניטין הפאב פאב" דיקנס" ·         האם אתה מכיר את הפאב דיקנס ·         שביעות רצון מהמקום ·         שביעות רצון מהשרות   ·         עדיפות לסוגי האלכוהול ·         עדיפות לסוגי האוכל ·         השוואה לפאב המתחרה לקוחבליין ·         גיל ·         מין ·         סוציו-דמוגרפי ·         הכנסה …