שינוי אסטרטגי בחברת פוקס

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 92
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3995
מספר מקורות 10

תקציר העבודה

החברה עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בעיצוב רכש וייצור (באמצעות יצרני משנה בחו"ל) שיווק ומכירה של בגדים ואביזרי אופנה בארץ ולחו"ל. בנוסף היא הבעלים של 50% מהון המניות של "ללין נרות וסבונים בע"מ" וכן בעלת 50% מהון המניות של א.ח ייצור ושיווק אפנה המוכרת בסיטונאות בגדי נשים ואביזרי אפנה תחת המותג "סאקס" בארץ ובחו"ל וכן היא בעלת 50% מהון המניות של חברת בילי האוס בעלת הזיכיון למכירה בארץ של מוצרי אפנת וציוד גלישה של המותגים "בילבונג" ו"ריף".
בשנת 1942 הקימה משפחת פוקס את חברת FOX שעסקה בעיצוב אופנה. .
.
.
אופן שיתוף הפעולה בין חברת האם לשלוחותיה בחו"ל הוא שילוב בין שיטת הזכיינות  לבין חברת בת בבעלות עצמית: בחלק מהמדינות (קפריסין, סין ורוסיה) יש לה חברות בנות בבעלות מלאה או חלקית שם קיימות פונקציות ניהוליות של בקרת איכות הייצור .
.
.
מדדי ביצוע אסטרטגיים: ביצועי מערכת אסטרטגית, נמדדים ע"י ארבע קבוצות עיקריות של מדדי ביצוע.
המדדים הפיננסיים, מלמדים על ביצועי הארגון בהווה, מדדי שוק המוצרים, מלמדים על יכולת הארגון להצליח בטווח של שנה עד שלוש שנים, מדדי שוק ההון מלמדים על יכולת הארגון להצליח בטווח הבינוני של שלוש עד חמש שנים ומדדי יכולות הליבה נותנים אינדיקציה ארוכת טווח.
פירוט מדדים אלה בחברת FOX:
.
.
.
נקודות הייחוס האסטרטגיות בשלושת המימדים:
הממד הפנים ארגוני:
.
.
.
ממד חוץ ארגוני:
.
.
.
ממד הזמן:  .
.
.
. ניהול השינוי:
שלב הלמידה הארגונית:
.
.
. שלב ניהול כיוון השינוי: .
.
. יישום השינוי: