עבודת גמר בשיווק ומיתוג שוקולד פרה.ציון 100
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מיתוג, עקרונות השיווק המודרני, רם הרשטיין |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 4742 |
מספר מקורות | 3 |
תקציר העבודה
עבודה בעקרונות השיווק המודרני, העוסקת בניתוח המותג שוקולד פרה.
העבודה כוללת רקע היסטורי וניתוח החברה, פילוח שוק, אסטרטגיית כיסוי שוק, מיצוב שוק, אסטרטגיית שם המותג, אסטרטגיה שיווקית ותמהיל המוצר, המסחור, המחיר וההפצה.
העבודה נעשתה בסמסטר אביב בשנת 2010, אצל פרופ' רם הרשטיין, וקיבלה את הציון 100.
הכותב הינו סטודנט מצטיין במנהל עסקים המתמחה בשיווק.