case study
מוסד לימוד | אוניברסיטת תל-אביב |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | case study, אסטרטגיה, דלתא |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 2995 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
ענף התעופה באופן כללי בשנות ה-90 הוא ריכוזי למדי- יש מספר מועט של חברות השולטות בשוק. יש חסמי כניסה גבוהים: דרושים אישורים חוקיים, דרוש הון גדול להשגת מטוסים וכוח אדם. ישנם מספר מאפיינים שניתן להצביע עליהם, שגרמו ל- ROI נמוך בקרב חברות התעופה הגדולות בשנות ה-90, עליהם נדבר. נעשה ניתוח swot וניתוח על פי מודל 5 הכוחות של פורטר.
***העבודה ללא מקורות