ניהול המידע בארגון- מקרה cisco

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 663
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

ניהול המידע בארגון-מקרה מבחן: Cisco הקשיים עליהם המערכת באה לתת מענה: ב-1993 סלוביק מונה ל-CIO, וכבר אז היה ברור שמערכות ה-IT של סיסקו לא מסוגלות לתמוך בגדילה הצפויה של החברה: הן לא היו מספיק גמישות ורובסטיות עבור צורכי ההנהלה, וכן מיושנות ומוכוונות לפנים הארגון. בינואר
1 994 המערכת קרסה והחברה שותקה ליומיים. בעקבות המקרה, התגבשה ההכרה שצריך פעולה מהירה להחלפת כלל המערכות בחברה.
קושי בתקשורת – קישור בין גופים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
המערכת הישנה אינה סקלבילית ואינה מאפשרת גידול. האופן בו המערכת היוותה תשובה לאסטרטגיה של החברה: האסטרטגיה, כפי שהוגדרה ב-1993 היתה:
1.       One stop shopping- סיסקו תספק את כל קשת המוצרים הדרושים לרשתות של עסקים. –
*** העבודה ללא מקורות