ניהול המידע בארגון- מקרה cisco
מוסד לימוד | אוניברסיטת תל-אביב |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | case study, cisco, מידע, ניהול, תואר שני |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 663 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
ניהול המידע בארגון-מקרה מבחן: Cisco הקשיים עליהם המערכת באה לתת מענה: ב-1993 סלוביק מונה ל-CIO, וכבר אז היה ברור שמערכות ה-IT של סיסקו לא מסוגלות לתמוך בגדילה הצפויה של החברה: הן לא היו מספיק גמישות ורובסטיות עבור צורכי ההנהלה, וכן מיושנות ומוכוונות לפנים הארגון. בינואר
1 994 המערכת קרסה והחברה שותקה ליומיים. בעקבות המקרה, התגבשה ההכרה שצריך פעולה מהירה להחלפת כלל המערכות בחברה.
קושי בתקשורת – קישור בין גופים שונים בתוך החברה ומחוצה לה.
המערכת הישנה אינה סקלבילית ואינה מאפשרת גידול. האופן בו המערכת היוותה תשובה לאסטרטגיה של החברה: האסטרטגיה, כפי שהוגדרה ב-1993 היתה:
1. One stop shopping- סיסקו תספק את כל קשת המוצרים הדרושים לרשתות של עסקים. –
*** העבודה ללא מקורות