מסחר בינלאומי השוואת ישראל גרמניה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 5300
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

ישראל – גרמניה תוכן עניינים
מטרה                                                                                    
3 רקע                                                                                         4
יכולת גלובלית                                                                        5
שמונת גורמי יכולת התחרות                                                6
אזורי והסכמי סחר                                                               9
מאפייני תרבות                                                                      11
סגנון ניהול                                                                             14
ניהול משא ומתן                                                                    16
קבלת החלטות                                                                       18
ניהול משאבי אנוש                                                                19
אסטרטגיה                                                                            21
סיכום                                                                                     22
ביבליוגרפיה                                                                           23
נספחים                                                                                  24
מטרת העבודה מטרתה של עבודה זו היא ביצוע השוואה והערכה ביקורתית, של תיאוריות ושיטות בניהול בינלאומי, בין שתי מדינות ותרבויות שונות, האחת, מדינה מתוך האיחוד האירופי (גרמניה) והשניה, מדינה שאינה משתייכת לאיחוד האירופי אך נקשרת אליו בעזרת הסכמים שונים (ישראל).  כל זאת, על מנת שלנו כמנהלים תהיה המודעות, לעובדה שיש שוני בין צורות ניהול שונות בעולם ושעלינו לשים דגש לשוני זה כאשר אנו מנהלים/עבדים בארגונים בין לאומיים.
שיטת הניתוח ההשוואה הביקורתית תתבצע על פי המדדים הבאים:
×      רקע על המדינות.
×      יכולת גלובלית.
×      אזורי והסכמי סחר.
×      מאפייני תרבות.
×      שיטות ניהול.
×      משאבי אנוש.
×      סיכום ומסקנות.