מערכת לניהול תקלות וציוד במכללת עמל - מסמך ייזום

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2004
מספר מילים 2559

תקציר העבודה

תוכן העניינים
תמצית מנהלים   3
1 .  יעדים   4
2 .  יישום   7
3 .  טכנולוגיה ותשתית   11
4 .  מימוש   12
5.  עלות – משאבים   14
נספחים   15
תמצית מנהלים מכללת עמל (בית ספר תיכון ומכללה)  בראשל"צ שייכת לרשת ארצית של בתי ספר תיכוניים ומכללות על-תיכוניות המעניקות תואר טכנאי/הנדסאי במקצועות טכנולוגיים שונים.
1.   יעדים E                    במכללת עמל עלה הצורך בהקמת מערכת מידע אשר תרכז את הטיפול בציוד המחשב הרב אשר נמצא במכללה. המערכת תטפל בנושא הרישום של ציוד המחשב הקיים במכללה ונושא מעקב הטיפול בתקלות בציוד המחשב (חומרה ותוכנה).
E                    המערכת תתרום לקיצור זמן הטיפול בתקלות ולשיפור הבקרה על תהליך זה.
E                    המערכת תסייע בקבלת תמונת מצב עדכנית לגבי שמישות ציוד המחשב במעבדות הלימוד.
2.   היישום המוצע E     המערכת המוצעת אמורה להחליף מצב קיים בו המעקב התנהל באמצעות טפסים ידניים וזמן הטיפול בתקלה היה ארוך יחסית. המערכת תהייה מערכת אינטראנט וכך תהיה נגישה לכל משתמשי המחשב במכללה.
3.   טכנולוגיה E     יש להשתמש בבסיס נתונים טבלאי כדוגמת Oracle / SQL Server.
E     המערכת תאפשר עבודה למספר משתמשים בו במקביל.
E     יש להתבסס על מערכת הפעלה מסוג Windows וחומרה מבוססת מעבד Intel.
4.   מימוש המערכת המשוער E     הגורם המבצע ייקבע בהמשך, לאחר בחינת הצעות ספקים והחלטה על פתרון וספק מועדפים.
E     התפעול ייעשה באמצעות יחידת המחשב במכללה.
5.   עלות צפויה E     העלות המשוערת למערכת היא כ-15,000 – $20,000$.