הקשר בין שביעות רצון ועמידה ביעדים ובין התנגדות לשינוי בקרב מנהלי תיקי לקוחות במגזר העסקי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4513
מספר מקורות 19

תקציר העבודה

2 .4
מטרות המחקר מטרה תיאורטית: לבחון את הקשר בין ניהול השינוי הארגוני ושביעות רצון מנהלי תיקי לקוחות במגזר העסקי בחברה.
מטרה יישומית: מטרת המחקר הנוכחי היא לגבש המלצה לניהול השינוי הארגוני באופן שימנע ירידה ברמת השירות של מנהלי תיקי לקוחות במגזר העסקי בחברה, העלולה להשליך על בריחת לקוחות וממנה על ירידת הכנסות ולירידה ברווחיות.
הקשר בין שביעות רצון ועמידה ביעדים ובין התנגדות לשינוי בקרב מנהלי תיקי לקוחות במגזר העסקי בחברת סלקום מנחה:
מגיש:  מחזור לימודים :  יעד הגשה: תוכן העניינים
1.        כותרת
2 .        מבוא
2.1.           סקירת שוק הסלולאר בישראל ותיאור תמציתי של חברת סלקום .
2.2.           תיאור הבעיה העסקית
2 .3.           שאלת המחקר
2 .4.           מטרות העבודה: תיאורטיות ויישומיות
2 .5.           דיסציפלינת המחקר
3 .        סקירת ספרות, רציונל ומודל המחקר, השערות המחקר
3 .1         סקירת ספרות
3 .2         הרציונל התיאורטי למחקר ומודל המחקר
3 .3      השערות המחקר
4 .        הגדרת משתני המחקר 5.        מתודולוגיה: אוכלוסיית המחקר, שיטת הדגימה, המדגם, כלי המחקר, שיטת המחקר והליך המחקר, הצעה לעיבוד הנתונים.
6.        תרומת הממצאים להשגת מטרות המחקר 7.        נגישות לשדה המחקר
8 .        מגבלות המחקר 9.        לו"ז משוער
1 0.    רשימת מקורות ביבליוגראפיים
2 .
מבוא
2.1     סקירת שוק הסלולר בישראל ותיאור תמציתי של חברת סלקום .
שוק הסלולר בישראל הוא שוק דינאמי, צומח ובתחרות כבדה. ההכנסות המצרפיות של שלוש חברות הסלולר ברבעון השלישי בשנת 2007 הסתכמו ל-4.4 מיליארד שקל – גידול של 7.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כפי שמדווחים בבדיקה של כלכלני דן אנד ברדסטריט. מהבדיקה עולה עוד כי שלושת החברות המתחרות – פרטנר, סלקום ופלאפון, הצליחו להגדיל את הרווח המצרפי קרוב ל-50%, ביחס לרבעון המקביל , לכ-640 מיליון שקל. כלכלני דן אנד ברדסטריט מציינים עוד כי סלקום, של קבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר היא החברה הרווחית ביותר מבין שלוש החברות עם רווח נקי של 270 מיליון שקל ברבעון השלישי. יחד עם זאת,הם מוסיפים, פרטנר, היא החברה המובילה מבין השלוש במחזור ההכנסות. פרטנר רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 1.6 מיליארד שקל, לעומת
1 .57 מיליארד שקל לחברת סלקום ו-1.2 מיליארד שקל לפלאפון של בזק. יתר על כן, פרטנר היא גם החברה הצומחת ביותר בהכנסות. ברבעון השלישי עלו הכנסות, כאשר החברה ב-9.5%, בעוד שחברת סלקום הגדילה את ההכנסות ב-7.2% . כיום עם הנהגת ניידות המספרים גברה התחרותיות בשוק עוד יותר ועל חברת סלקום להיערך לקראת שמירת מעמד הבכורה בשוק.
חברת סלקום.
חברת סלקום החלה לפעול בישראל בסוף שנת 1994 וחוללה מהפיכה דרמטית בתחום התקשורת   בישראל. תוך זמן קצר  הפכה סלקום לחברת הסלולאר מס' 1, לגורם מוביל…
**העבודה אינה כוללת נספחים **שאלון המחקר אינו כלול!!