שיווק בינלאומי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 7416

תקציר העבודה

בס"ד תוכן עניינים:
תוכן עניינים:. 1
פרק
1 -מבוא. 2
הצגת שתי המדינות שנבחרו: יפן וארה"ב:. 2
הצגת שני הסקטורים שנבחרו: שוק הרכבים ביפן, ושוק התקשורת בארה"ב. 4
הצגת שני הארגונים שנבחרו: חברת HONDA (יפן) וחברת GARMIN (ארה"ב) 5
פרק
2 ניתוח PEST  , ארה"ב ויפן 7
פרק
3 -מאפייני תרבות. 11
פרק
4 – ניהול משא ומתן 15
פרק 5-סגנון הניהול. 17
מאפייני תרבות ניהול יפני 17
מאפייני תרבות ניהול אמריקאי 18
פרק
6 -ניהול משאבי אנוש.. 19
פרק 7 – הפוטנציאל הטמון בשיתוף פעולה בין שתי החברות. 20 ניתוח SWOT של חברת הונדה –יפן 20 ניתוח SWOT של חברת  ג'רמין –ארה"ב. 22
מודל TOWS משותף לחברת HONDA  ולחברת GARMIN . 24
פרק
8 – אסטרטגית חדירה לשווקים בינלאומיים.
5 סיכום.. 29
ביבליוגרפיה. 30 פרק 1-מבוא
היום יותר מתמיד בעידן הידע, לשיווק בינלאומי משמעות גדולה יותר מאיי פעם, הטכנולוגיה יצרה מצב בו מדינות רבות חובקות שווקים חדשים, מוצרים, טכנולוגיה ומידע עוברים ממקום למקום יותר מאיי פעם  מאפיינים רבים משפיעים על הצלחתה בניהול בינלאומי.  מטרת העבודה: עבודה זו מטרתה להשוות בין יפן לארה"ב ולבדוק את יכולתן לנהל ניהול בינלאומי מוצלח, תוך השוואה ביקורתית של הממדדים השונים ותוך שיתוף פעולה בין חברת הונדה (יפן) לחברת ג'רמין(ארה"ב).
שיטת הניתוח: בדיקת היכולת של ניהול עסקי בשתי המדינות, בצוע ניתוח PEST   של שתי המדינות והתייחסות לקריטריונים להשוואה, תוך שימוש בספרות בנושא ואתרי אינטרנט.
ובנוסף ניתוח SWOT ו  TOWS של שתי החברות.
הקריטריונים להשוואה: יכולת גלובלית, מאפייני תרבות בהתייחס למודל של הופשטד, שיטות ניהול , ניהול מו"מ , סגנונות ניהול,וניהול משאבי אנוש.
שיטת העבודה : הניתוח יתבצע על פי שלבים אשר כל שלב יעלה טעונים לכל אחד מהקריטריונים הן ליפן והן לארה"ב, וישווה בין שתי המדינות.