התנהגות ארגונית בחברת HOT

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2431
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

מאפייני התרבות הארגונית בחברת מאת:
במסגרת הקורס "התנהגות ארגונית" הפקולטה למינהל עסקים תוכן העניינים
מבוא. 3
המישור הגלוי 4
המבנה הפיזי של הארגון 4
סגנון הלבוש של העובדים ושל ההנהלה. 4
דפוסי התנהגות ותקשורת בין החברים.. 4
סיפורים ומיתוסים.. 5
סמלים.. 5
שפה וז'רגון מקומי 6
גיבורי תרבות. 6
טקסים.. 6
פולחנים.. 7
יצירות המבשילות בארגון 7
2 . המישור הסמוי:. 9
א. ערכים.. 9
ב. נורמות. 9
חשיבות התרבות הארגונית:. 11
חשיבות עבור היחיד. 11
חשיבות עבור הארגון 11
הנחלת ושימור התרבות הארגונית:. 12
מיון וגיוס עובדים.. 12
תהליכי חניכה וחיברות. 12
חינוך. 13
פרסים.. 13
סיכום:. 13
ביבליוגרפיה. 14
מבוא
חברת HOT (הוט) היא חברת תקשורת ישראלית המספקת שירותי טלוויזיה בכבלים, תשתית אינטרנט בכבלים וטלפוניה קווית. החברה נמצאת בשליטת קבוצת אלטיס, בבעלות איש העסקים הצרפתי היהודי פטריק דרהי. בתחילת שנות ה-90 היו בישראל חמש חברות שהפיצו שידורי טלוויזיה בכבלים:
"תבל – תשדורת בינלאומית לישראל", "מתב – מערכות תקשורת בכבלים", "ICS" (שינתה את שמה ל"עידן"), "ערוצי זהב" ו"גוונים". כל אחת מהן פעלה כמונופול במספר אזורי זיכיון בארץ ונאסר על החברות לשתף פעולה זו עם זו. בפועל, שיתפו החברות פעולה לצורך רכישה משותפת של התכנים המשודרים (למעט הפקה אזורית). בישובי יהודה ושומרון, פעלה חברת הכבלים "כבלתק" שהפיצה את השידורים בשיתוף עסקי עם "ערוצי זהב". עם השנים, התמזגו החברות זו עם זו: חברות "תבל" ו"גוונים" התמזגו לחברת "תבל דיגיטל", חברת "עידן" נבלעה בתוך "ערוצי זהב", ומאוחר יותר התמזגו כל חברות הכבלים ("תבל דיגיטל", "ערוצי זהב" ו"מתב") לחברה אחת – "הוט", שבנוסף רכשה את התשתית של חברת "כבלתק" ובכך השלימה את פריסתה הארצית.
האופן שבו משיגה הוט את יעדיה ומצליחה לתת שירות טוב ללקוחותיה, היא ניהול תרבות ארגונית יעילה ואיכותית, במוקדי המכירות והשיווק הטלפונים והפרונטאליים.
בעבודה זו נעסוק במאפייני התרבות הארגונית של:
מוקדי  המכירות והשיווק הטלפוניים בהוט.