העבודה עוסקת באינטלגנציה רגשית והתנהגויותו של העובד במקום העבודה וכוללת תיאוריות התנהגותיות , העבודה קיבלה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
ציון 95
שנת הגשה 2011
מספר מילים 3578
מספר מקורות 33

תקציר העבודה

תקציר הוא כולל רק חלק מהנושאים המרכזיים ותתי הנושאים שאלות מרכזוית:
מי מתאים לניהול ופיתוח ומי מתאים לניהול בכיר?
איך פסיכולוגים משדכים אדם נכון לתפקיד מתאים?
דרישות התפקיד ותכונות מתאימות לתפקיד! ..
..
..
הקדמה:
אינטליגנציה רגשית (EQ) היא גורם חשוב במקום העבודה. היא משפיעה על קבלה לעבודה, על התמדה במקום העבודה ועל הקידום בו. חברות המאורגנות בצורה המיישמת אינטליגנציה רגשית והמתייחסות לעובדיהן בצורה זו הינן מקום עבודה טוב יותר. יש בהן פחות חילופי עובדים, פחות היעדרויות כלליות, היעדרויות מפאת ימי מחלה ופחות קונפליקטים מזיקים בין העובדים. אינטליגנציה רגשית משתלמת בשורה התחתונה. בנייתה אינה עולה לארגון דבר (למרות שיתכן שתידרש השקעה צנועה בהתחלה), ואולם ברוב המקרים אינטליגנציה רגשית תעזור להגברת פריון העבודה והרווחיות. .
.
.
.
.
אינטליגנציה רגשית – שיווק ו-EQ בעלי העסקים הקטנים עד בינוניים אינם מודעים תמיד לחשיבות השיווק כגורם עיקרי המשפיע על צמיחת העסק.
.
ניהול רגשות .
. רגשות כדרישת תפקיד .
אינטליגנציה רגשית – מיומנויות בין אישיות ב.1 הקשבה פעילה פעולה המשלבת את ההליך הפיזי של שמיעה עם מעורבות רגשית ונפשית. האדם המקשיב מתרכז בדברי בן שיחו ומפעיל את עצמו כדי לחפש את המשמעות של המסר. יכולת ההקשבה והשאלות המתלוות בשיח המתפתח חשובה מאוד בתהליך השיווק על מנת להתכוון ו"להתחבר" לצרכי הלקוח,לרצונותיו ולשביעות רצונו. .
.
. מרכיבים תוך אישיים .
. מרכיבים בינאישיים