שיפו עיסקי בנק דיסקונט

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 7703
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

עבודה אישית שיפור עסקי                                                                                                                                                             תוכן העניינים
1 הפרויקט -.3
1 .1    בחירה של הארגון ייחוס –.3
1 .2 שלבי היישום –..4
1 .3 מסמך SOW –…5
2    תכנון הפרויקט –..8
2 .1 מסמך WBS 8
2 .2 טבלת שלבי פרויקט Benchmarketing .. -.9
 2.3  רשת Pert, לוח ג'אנט וטבלת זמנים ומרחבים 12
 3.ביצוע ובקרה 14
3 .1   המשאבים הדרושים ..14
3 .2 תקציב הפרויקט –16
3 .3 הקשר בין עלות לפרויקט להמשכו 16
3 .4 חישוב ההסתברות לסיום הפרויקט 18
4 .סיום הפרויקט 18
4 .1 הפעולות בסיום הפרויקט –…18
4 .2 סיבות לכישלונות ואופן התגברותם 19
4 .3 שינויים בעקבות Benchmarketing –…20                  5 ישום BPR ..20       5.1   בחירה של התהליך והסיבה לבחירתו –.20  5.2 בחירה מנומקת של צוות ה-   BPR 22
 5.3 שלבי היישום של BPR בארגון -23
5.4. מסמך "צריך לעשות מעשה" -..26
5.5. מסמך "הכרזה על חזון" –…27
5.6 איך ייראה הארגון לאחר  יישום BPR –.28
5.7 תרומת טכנולוגית המידע   להצלחת BPR -..28
5.8 איך למנוע כישלון של BPR –28
               6  ביבליוגרפיה .30                                                                                                                                                              הארגון שנציג הוא בנק דיסקונט – הינו הבנק  השלישי בגודלו בארץ ויש לו מעל 260 סניפים בארץ ובעולם. חזון הארגון – להפוך לבנק הקמעונאי הגדול בישראל ע" הגדלת והרחבת  מעגל הלקוחות, הבנת   צרכי הלקוח  באופן אישי ,להיות  שבע רצון מאופי השירות המיוחד והמייחד את הבנק משאר מתחריו(פועלים,לאומי)  
1 .2 תיאור שלבי היישום בארגון.   " Benchmarking  זהו תהליך של מדידה והשוואה בין המוצרים, השירותים, והתהליכים של הארגון ובין אלה של מיטב הארגונים בעולם במטרה להכניס את השינויים הדרושים שיובילו את הארגון לרמת הישגים עולמית שיטת ה -Benchmarking  מאפשרת לארגון להשתפר בהתמדה וללמוד מניסיונם של הארגונים המובילים בעולם היא מסייעת להתגבר על התנגדות העובדים לשינויים משום שהיא מציגה יעדים הניתנים להשגה שהרי הם הושגו כבר על ידי ארגון אחר “.   (גלוברזון. ש. (2002) ניהול התפעול ושיפור ביצועים, עמ' 233 ).
ניתוח Benchmarking חיצוני תחרותי הארגון שבחרתי בו לתהליך ההשוואה הוא בנק הפועלים כיוון שידוע שהוא הבנק הרווחי   ביותר ובעל נתח שוק הגדול ביותר.                                                           בנק הפועלים הוא הבנק המוביל בישראל ולאחרונה נבחר על ידי חברת "דן & ברדסטריט " לחברה החזקה ביותר בישראל לשנת 2007. לבנק הפועלים 248 סניפים ברחבי ישראל והוא מוביל גם בטיפול בבנקאות העסקית בישראל .  הבנק מספק ללקוחותיו שירותים ומוצרים בנקאיים באיכות הגבוהה ביותר הקיימת בענף . בנק הפועלים מאוד דומה באופיו , בסוגי הפעילויות ובסוגי הלקוחות לבנק דיסקונט , ולכן בחרתי בו לביצוע ה Benchmarking .