פרוס בניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
שנת הגשה 2011
מספר מילים 3960
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

1 .תוכן עניינים:
2.שער —
1
3 .תוכן עניינים 2
4 .מבוא -.3-4
5.הבנת הפרסום של הילדים –5
6 .ילדים כקהל מטרה ..5-6
7.הגבלות הפרסום לילדים –6-7
8 .השפעת הילדים על ההורים -7-8
9.השפעת הפרסומת תלויית תרבות 8
1 0.סיכום ומסקנות …9-10
1 1.בבליוגרפיה –.11
מבוא:הטלוויזיה היא חלק אינטגרלי בחיינו,בכל בית ובכל מקום קיימים מספר מכשירים כאשר מטרתם להנעים את זמננו.תוך כדי צפייה במסך הטלוויזיה אנו נתונים להשפעות רבות מצד הפרסומות,כאשר הקבוצה הפגיעה במיוחד היא קבוצת הילדים.הילדים הקטנים הם חסרי כישורים קוגנטיבים המתקשים להבין את המניפולציות המשכנעות של המשווק.המשווק עצמו מזהה חולשה זו ומנצלה עד תום,תוך כדי התמקדות בשיווק מזון לא בריא.המשווק עושה שימוש בדמויות מצוירות בשעות שיא הצפייה של הילדים וזאת כדי לשבות את תשומת ליבו של הילד בדרך לרכישת מוצר נוסף.מצב זה מעורר את השאלה האם המשווק מצליח בפעולותו? או האם הפרסום משפיע על הילדים?בעבודתי אנסה לבדוק את השפעת הפרסומות על הילדים תוך סקירת מאמרים ומחקרים.
שאלת המחקר: האם הפרסום משפיע על התנהגות הקנייה אצל ילדים בגילאי 6-7?
משתנה ב"ת:חשיפה לפרסום בטלוויזיה.
משתנה תלוי:התנהגות הקנייה של ילדים גיל 6-7