קמפיין בחירות ללימור ליבנת- קמפיין שיעשה דרך ניצול מרבי של התקשורת האלקטרונית והכתובה במטרה לקדם את תדמיתה של לימור ליבנת ולהוביל אותה להיות שרת החוץ. זאת מתוך מחשבה שמילוי תפקיד משמעותי יסלול ללבנת את הדרך לראשות הממשלה בעתיד ..

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , , , , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2009
מספר מילים 1207

תקציר העבודה

תקציר לימור ליבנת- קמפיין בחירות מטרת הקמפיין התקשורתי:
ניצול מרבי של התקשורת האלקטרונית והכתובה  במטרה לקדם את תדמיתה של לימור ליבנת ולהוביל אותה להיות שרת החוץ. זאת מתוך מחשבה שמילוי תפקיד משמעותי יסלול ללבנת את הדרך לראשות הממשלה בעתיד.
הכוונה:
 ניצול ששת שלושת החודשים הקרובים עד לבחירות (10.3-10.6) לחשיפה תקשורתית ועיצוב הדימוי הציבורי של השרה לימור לבנת לראשות הממשלה, תוך ניצול י יעיל של מאורעות תקשורתיים אירועים פולטים, ופעולות יזומות תקשורת.
הנחת היסוד האסטרטגית:
לשרה לימור לבנת דימוי תקשורתי שלילי ביחס לשאר המעומדים לרשות הממשלה, על כן המאבק העיקרי הוא בשינוי הדימוי השלילי ויצירת תדמית חדשה שתאיר את לבנת באור חיובי ורענן, תוך דגש על פועלה הרב בממשלות השונות, על תרומתה החברתית מדינית ופוליטית, על יכולות עבודתה בצוות. כחלק מהאסטרטגיה המטרה היא לגרום לציבור להכיר את ליבנת באופן חדש תוך פריסת האג'נדות וחזונה העתידני למדינת ישראל.
השיטה:
 הערכות התקשורתית תתבצע על פי כמה עקרונות א.
ניתוח יתרונותיו וחסרונותיה של לימור ליבנת בעיני התקשורת.
ב.
הבלטת היתרונות התקשורתיים וטיפול הולם בחסרונות ג.
חלוקת התקשורת לסוגיה.
ד.תגובות בתקשורת ה.
תדריכים.
ו. תכנון ובקרה              ז.
סביבה תקשורתית נוחה.