ניהול הפרסום
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 14 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | או"פ, האוניברסיטה הפתוחה, הפרסום, ניהול, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1020 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
ממן 14
שאלה 1
1 .
בפרסומת שמפרסם משרד הבריאות אסטרטגיית המסר היא פנייה לשכל- הכוונה במונחי קנייה היא שהפניה לשכל מכונה "מכירה חזקה"- כלומר פניה המבוססת על קוגניציה ומסר אינפורמטיבי המדגיש בבירור את תכונות …
שאלה
2 פרסומות רבות משתמשות בדובר. דובר היא דמות המופיעה …
שאלה
3 מסר משווה הוא דרך טיעון בפנייה שכלית המשווה בין מותגים כדי להבליט …