ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1020
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

ממן 14
שאלה 1
1 .
בפרסומת שמפרסם משרד הבריאות אסטרטגיית המסר היא פנייה לשכל- הכוונה במונחי קנייה היא שהפניה לשכל מכונה "מכירה חזקה"- כלומר פניה המבוססת על קוגניציה ומסר אינפורמטיבי המדגיש בבירור את תכונות …
שאלה
2 פרסומות רבות משתמשות בדובר. דובר היא דמות המופיעה …
שאלה
3 מסר משווה הוא דרך טיעון בפנייה שכלית המשווה בין מותגים כדי להבליט …