עבודה על ארגון בנק פועלים במודול ניהול שיווק שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 4886
מספר מקורות 12

תקציר העבודה

   עבודה אישית בניהול שיווק שירותים
1 .1.תקציר מנהלים שירות-כל פעולה או בצוע שצד אחד יכול להציע לצד אחר שהוא במהותו בלתי מוחשי ותוצאתו אינה בעלות על דבר כלשהו. ייצורו יכול או לא להיות קשור למוצר פיסי"                                                                                                                            (קוטלר 1991) שירות מוגדר כסדרת פעולות, שאותן מבצע הארגון על מנת לספק פתרון לצרכי לקוחותיו. סדרת הפעולות כוללת, לעיתים, הן קשר ישיר והן קשר עקיף בין הלקוח לבין עובדים, ובין הלקוח לבין מערכות ומשאבים של החברה.הנחת היסוד היא ששירות הוא מוצר בלתי מוחשי ומתכלה. מטלה  זו במודול שיווק שירותים בוחנת בצורה ביקורתית ארגון שנותן שירות .בסקרים שנעשו לאורך השנים, נמצא, כי התכונה החשובה ביותר, שאותה הציבור הישראלי מעוניין לקבל מהחברה , הינה מתן "יחס טוב כלפי הלקוח".
בחרתי להתמקד  במערך שירות הלקוחות של בנק הפועלים,במטרה לאתר דרכים ליצירת יתרון תחרותי באמצעות תכנון השירות, ואיתור נקודות הניתנות לשיפור .אציג את השירות של הארגון כיום, יחד עם הקשיים הקיימים בארגון ומהווים את מקור הבעיה בארגון, אציג את הדרכים לפתרון הבעיות/ נקודות הכשל הקיימות, אני אאבחן נקודות שמהוות בעיה לאורך זמן ואציע פתרונות אפשריים .בנוסף אמליץ לארגון אסטרטגיות שונות אשר יגרמו לארגון יתרון תחרותי בענף הבנקאות אשר יביא להשגת המטרות והיעדים אשר הציב הארגון לעצמו.כמו כן אבדוק את הדרך של שימור לקוחות וכיצד אפשר לבנות באמצעותו יתרון תחרותי בארגון.ולבסוף אתן סיכום ומסקנות למינוף גישת שימור הלקוחות בארגון.
קריאה מהנה!