פרו"ס בקורס מוסר ועסקים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | מוסר ועסקים |
מילות מפתח | היבטים מוסריים, מוסר ועסקים, מטלת מנחה, פרסום אלכוהול, פתרונות ממנים האוניברסיטה הפתוחה, קורס 10523 |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 6714 |
מספר מקורות | 17 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים
1 . מבוא_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ע"מ 3
2 . פרק כלכלי _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ע"מ 4- ע"מ 7
3 . פרק חוקי _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ע"מ 8- ע"מ 12
4 . פרק מוסרי _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ע"מ
1 3- ע"מ 17
5. דיון ומסקנות _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ע"מ
1 8- ע"מ 22
6 . ביבליוגרפיה _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ע"מ
2 3- ע"מ 24
פרו-סמינריון בקורס מוסר ועסקים: בחינת ההיבטים הכלכליים, החוקיים והמוסריים שבפרסום אלכוהול וחשיפתו בקרב בני נוער. צריכת האלכוהול בקרב צעירים גבוהה מצריכת האלכוהול באוכלוסייה הכללית, ולאחרונה התופעה רק גוברת ומתרחבת, כך על סמך מחקרים.
בחברה הצרכנית יש לפרסום משקל ניכר בהחלטות על רכישת מוצרים.
מחקרים שנערכו הצביעו על קשר בין פרסומות לאלכוהול לבין צריכת אלכוהול והמליצו על איסור פרסום מוצרים אלכוהוליים בזמן שידורים המיועדים לבני נוער ובכתבי עת המיועדים לבני נוער. יש לציין כי אף שאין פרסום ייעודי של מוצרי אלכוהול לבני נוער, צריכת אלכוהול בקרב בני נוער עולה.
ולכן, בעבודתי זו אבדוק את ההיבטים הכלכליים, החוקיים והמוסריים בפרסום משקאות אלכוהוליים באמצעי התקשורת השונים. כלומר, אבדוק האם פרסום אלכוהול כדאי מבחינה כלכלית והאם הוא ראוי מבחינה מוסרית.