ניתוח 3 מהלכים שיווקיים של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אסטרטגיית שיווק, בחירת שוק יעד, מהלך שיווקי, מהלכים שיווקים, מיצוב, ניתוח שיווקי, סלולר, עבודה בשיווק, פילוח שווקים, פילוח שוק, פלח שוק, שיווק, שיווק סלולר, שיווקי, תמהיל שיווק |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 3556 |
תקציר העבודה
בס"ד מטלה – יסודות השיווק ניתוח
3 מהלכים שיווקיים של חברות הפועלות בענף התקשורת הסלולארית- תחום הסלולר הפך במהלך שני העשורים האחרונים מתחום בתולי לאחד מהשימושים הבסיסיים ביותר שיש במשק, כאשר חברות הסלולר הגדולות גורפות סכומי עתק וממצבות את עצמן בין החברות הגדולות במשק. כדי להבין את ההצלחה הגדולה של החברות הללו יש להבין את אסטרטגיות השיווק השונות שלהם.
כיום, שלוש החברות הגדולות במשק הן פלאפון, סלקום ופרטנר כאשר כל אחת נכנסה לשוק עם חזון שונה והתאמתו לשינויים התכופים בשוק היעד, ברגולציה ובעוד מספר משתנים. כאן נמנה 3 אסטרטגיות שיווק שונות ונבחן אותן.
מהלך ראשון:
חברה:
פלאפון מוצר/שירות:
תוכנית לחיילים בפלאפון.
מהלך שני:
חברה:
פלאפון מוצר/שירות: isafe+ שרות תיקונים לאייפון 4.
מהלך שלישי:
חברה:
סלקום מוצר/שירות: סלקום
3 600 -סוף תקציר-