העבודה שלי מתמקדת בנושא די מעניין ודי חשוב בו זמנית.. "ההפלות" זכות העוברים לחיות, תוך כדי מדברת על ההפלות בדרך כלל ובעיקר על הפלות טבעיות ויזומות, וגם על הפלות חוזרות.. המחקר שלי.. מתחלק לשני חלקים "פרקים" מאוד חשובים ומעניינים, וגם התמקדתי בסיבות.

תקציר העבודה

Ø      עבודת רפרט בנושא: (הפלות). תוכן עניינים
הנושא עמוד מבוא (3-4) פרק (א) (5-7) סיכום פרק (א) (8) פרק (ב) (9-13) סיכום פרק (ב) (14) המסקנות והמטרות של המאמרים.. "באופן כללי". (15-16) סקירת ספרות.. "ישראל בתחתית טבלת ההפלות האירופית. (17-18) שאלות בהקשר.. לחווית ההפלה. (19)  סיכום. (20-21) רשימה ביבליוגרפית. (22)  תמונות.  (23-35) מבוא – n       הפלה".. היא תהליך רפואי של סוף ההריון, כך שזה לא לגרום להולדת תינוק חי, לפעמים, מומחי בריאות עשוי להתייחס להפלה כמו "הפסקת הריון" או "סיום".. הפלה שונה הפלה, שבו ההריון מסתיים ללא התערבות רפואית (אם כי טיפול רפואי עשוי להיות נחוץ אחרי הפלה). n       אחד הנושאים הכאובים בתחום הגינקולוגיה והרפואה הוא ההפלות, בין אם הן יזומות, פרי החלטה או אילוץ או טבעיות, ועל אחת כמה וכמה כאשר הן אינן מתוכננות.. כאב האובדן, שלעיתים דומה במאפייניו לאבל ועצב, הוא רב.
הפרטים הקטנים, סוגי ההפלות וכינוייהן, ההליכים הטכניים והפרוצדורליים, אינם מועילים ולרוב אף מקשים על ההליך כולו, אבל נקודת אור אחת, העשויה להביא מעט עידוד, ניתן למצוא בעובדה כי המדע אינו שוקט על שמריו וכי המחקר הבלתי פוסק בתחום מצליח לעיתים להגיע לפתרונות המובילים להבאת חיים חדשים לעולם.
n       כאמור, נושא ההפלות הנו נושא אוניברסלי טעון ומאוד רגיש ומעניין בו זמנית, מלבד עניין ההכרעה האישית ונטילת אחריות על ידי האישה, מתקיים דיון ציבורי נוקב והנושא אינו יורד מעל סדר היום הציבורי, כי קיימת הסכמה מלאה בקרב חוקרי נושאי ההפלות בכל התחומים: (רפואי, חברתי, דמוגרפי, דתי, משפטי וכדו').. כי הפלות בוצעו, מבוצעות ויבוצעו תמיד בין אם הותרו חוקית ובין אם לא !! n       בעבר נחשב הנושא כעניין פרטי, בעוד שהיום השליטה על הלידה בכלל.. וההפלה בפרט הפכו לנושא הרבה יותר ציבורי ומפורסם..   עתה רואים נושא זה בתחומן של קבוצות רבות, כגון: משפטנים, רופאים, אנשי דת, פסיכולוגים, לאומנים, פוליטיקאים ועוד… כל אחת מהקבוצות מחזיקה בראייה ובאינטרסים שונים ולעיתים נוגדים, ביחס להפלה היזומה. n       למרות שקיימת נטייה ברורה כלפי קבלה רבה יותר של ההפלה ברוב תרבויות העולם כיום, ישנה עדיין מידה ניכרת של חוסר וודאות ואמביוולנטיות ביחס לנושא – דבר זה מתבטא ביצירתן של תנועות בעד ונגד הפלות "עימות", ושינויי חקיקה בנושא במדינות שונות בעולם.
n       בעבודה שלי "במחקרי".. התמקדתתי בכמה נושאים, כותרות, תמונות ונקודות אור הכי חשובים ומעניינים שקשורות להפלה והשפעתה על נשים.. לפי דעתי.. נושא ההפלה כללי מדי ויש כה הרבה על מה לדבר ולכתוב עליו…