ניתוח דוחות פיננסיים של ישרוטל 2011

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2011
מספר מילים 18117
מספר מקורות 18

תקציר העבודה

תוכן עיניינים פרק א- תיאור וניתוח החברה ועיסוקה –עמוד
3 -14
פרק ב- תיאור וניתוח הענף והשוק –..עמוד
1 4-23
פרק ג- ניתוח סיכונים ועריכת ניתוח SWAP .עמוד
2 3-27
פרק ד- קריאת הדוח הכספי וניתוח המדיניות החשבונאית –.עמוד
2 7-32
פרק ה- ניתוח מגמות אופקי ואנכי –…עמוד
3 2-41
פרק ו- ניתוח יחסים פיננסיים, יחסים מעורבים ומדדים נוספים -.עמוד 41-55
פרק ז- יחסי הישרדות (אלטמן) .עמוד 55-56
פרק ח- ניתוח EVA -…עמוד 57
פרק ט- ניתוח שווי בסיסי –עמוד 57-60 פרק י-סיכום –..עמוד
6 0-61
ביבליוגרפיה ..עמוד
6 2
נספחים …עמוד
6 3-69
פרק א'- תיאור וניתוח החברה ועיסוקה היסטוריה בשנת 1980 יצר קשר שר התיירות דאז, גדעון פת, עם איש העסקים הבריטי דיוויד לואיס בניסיון לשכנע אותו להשקיע בישראל. לאחר ביקור שערך בעיר אילת, בימים בהם היו בה מספר מועט של מלונות, הוא זיהה את הפוטנציאל התיירותי העצום והחליט להשקיע בעיר הדרומית. צעדה הראשון של ישרוטל בעיר אילת היה בהקמתו של מלון "המלך שלמה", שהיה פורץ דרך ולראשונה הציג מלון המעניק לאורחיו את כל צורכיהם תחת קורת גג אחת: מסעדות, ברים, חנויות, בידור וחוויות אירוח ייחודית. בתוך זמן קצר הפך "המלך שלמה" למלון מבוקש ביותר לאחריו, המשיכה ישרוטל להתפתח באילת והחלה לנהל ולהקים מלונות נוספים, כאשר כל אחד מהם מבודל מהאחר ומעניק סגנון חופשה שונה. בין השאר, הייתה ישרוטל הראשונה שפתחה מלון בסגנון הכל כלול עם מלונות "לגונה" ו"ספורט קלאב".
על החברה החברה נוסדה , כחברה פרטית בחודש יולי 1980 בשמה הקודם: " Acorn Hotels (Israel) Ltd " ושינתה את שמה במאי 1982 לשם  "קינג סולומונס פאלאס אילת הוטל"  בינואר  1994
שינתה החברה שוב את שמה, לשמה הנוכחי  "ישרוטל בע"מ".
ביום 23.11.95 החברה הונפקה בבורסת תל- אביב והפכה להיות חברה ציבורית. עד לשנת
1 994 חברת "Acorn International Hotels Corporation" הייתה החברה המחזיקה בבעלות מלאה על חברת "ישרוטל בע"מ"  ובשנת 1994 בוצע בארגון רה-ארגון, שבמסגרתו קיבלה החברה לידיה אחזקות במניות החברות והתאגידים הכלולים בקבוצה, וכך הפכה לחברת האם בקבוצה.
הקבוצה עוסקת בניהול ובהפעלה של בתי מלון בישראל וכן בייזום, תכנון, רכישה והקמה של בתי מלון בישראל. הקבוצה הינה בעלת הזכויות ו/או מחזיקה ו/או מפעילה ומנהלת שנים עשר בתי מלון, שמונה מהם באילת.
ניהול והפעלת מלונות הקבוצה נעשה ידי הזרוע הניהולית והתפעולית בקבוצה, ישרוטל ניהול מלונות בע"מ הנמצאת בשליטה המלאה של החברה. בנוסף, עוסקת ישרוטל, באמצעות חברות בנות, בהפעלה של טיולים אתגריים ושל מועדון צלילה ושייט בעיר אילת.
להלן מבנה האחזקות של ישרוטל בע"מ: