סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות הגדול והאיכותי ברשת
  • פרסם עבודה
  • התחבר
₪250.00 – 
לרכישה והורדה מיידית
קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

סמינריון בנושא:מידת שביעות רצון הלקוח השוואה בין ארגון פרטי לארגון ציבורי

סוג העבודה עבודת סמינריון
מקצוע/ות מנהל עסקים
מילות מפתח ארגון פרטי, הלקוח, השוואה, לארגון ציבורי, מידת שביעות רצון, שיווק
מספר מילים 7450
מספר מקורות 21
שנת הגשה 2011
מוסד לימוד אוניברסיטת חיפה
פקולטה שיווק

תקציר העבודה

סמינריון בנושא:
מידת שביעות רצון הלקוח השוואה בין הגן הפרטי לגן הציבורי תוכן עניינים
מבוא
3
1 .1             החלק התיאורטי
3
1 .2             מהות השיווק 5
1 .3             שביעות רצון הלקוח 7-15
1 .3.1       מה היא שביעות רצון לקוח?
7
1 .3.2       שביעות-רצון – כיצד נמדדת?
11
1 .3.3       תועלת כלכלית של שביעות רצון לקוח לחברה העסקית
1 2
1 .3.4       שרשרת שביעות רצון- שירות- רווחיות 
1 4
1 .4             תפיסת המחיר
1 6-18
1 .4.1       מהי תפיסת המחיר?
16
1 .5             איכות ותפיסת האיכות
1 9-21
1 .5.1       מהי איכות?
1 9
1 .5.2       מהי תפיסת האיכות?
2 0
1 .6             גנים פרטיים וגנים ציבוריים
2 2-26
1 .6.1       הבדלים בין גנים פרטיים וציבוריים
2 2
דגימה, כלי המחקר, הליך המחקר
2 7-29
דיון וסיכום
3 0-32
ביבליוגרפיה
3 3-35
נספח
3 6
עבודה זו היא בתחום השיווק ועוסקת בנושא שביעות רצון לקוחות של לקוחות המקבלים שירות מגני ילדים. העבודה מבוססת על בדיקת מאמרים  וספרים אקדמיים בנושא כאשר על בסיס זה היא בודקת במחקר מעשי נתונים שנאספו במדגם בשני גנים, גן ציבור וגן עירוני. השאלה שתיחקר בעבודה תהיה – מידת שביעות רצון הלקוח בין הגן הפרטי לגן הציבורי כאשר השערת המחקר היא כי מידת שביעות רצון הלקוח בגן הפרטי גבוהה לעומת שביעות רצון הלקוח בגן הציבורי.
תחילה נציג לפי מאמרים  וספרים אקדמיים בנושא את מהות השיווק ועל רקע זה את נושא שביעות רצון לקוחות , ממנו נעבור לבדיקת והשוואת ממצאי השטח שיאספו על הגן הפרטי לעומת הגן הציבורי לפי קריטריונים של שביעות רצון לקוחות ונגיע לתשובה לשאלת המחקר ולהשערת המחקר.
נושא שביעות רצון הלקוח נחקר רבות בתחום השיווק ובחלק התיאורטי יוצגו עיקרי מאמרים בנושא כאשר,לפי פלינט גור,(2003) ההבנה העסקית שיש לנהל את שביעות-רצונו של הלקוח היא אחת מההתפתחויות הדרמטיות של השנים האחרונות בתחום הניהול והשיווק. בבואם לרכוש מוצר או שירות, מעריכים לקוחות מהי ההצעה העסקית, אשר תיתן להם את הערך הגבוה ביותר.
לפי מולוצ’וני (2009) ידע פיקוח ושליטה על איכות השירות והאוריינטציה לתחום על ידי כל העוסקים בתחום בארגונים השונים מבטיחים את המטרות והיעדים של החברות.
המחקר מנסה לענות על השאלה מה בשירות הגנים גורם להבדלים אלה, ומעלה השערה שמדובר בהיעדר תחרותיות ובחינוך הפורמאלי לשיתוף פעולה.
העבודה מציגה סקירת ספרות נרחבת ותוצאות בדיקה סטטיסטית המבוססת על העברת שאלונים בארגונים הנחקרים.

₪250.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

יש לנו עוד עבודות מסוג עבודת סמינריון במנהל עסקים שעשויות לעניין אותך

עבודות נוספות בנושא

  • מנהיגות עסקית
  • כיצד באה לידי ביטוי תפיסת מעמד האישה בארגון הדסה לעומת ארגון…
  • השפעת מיקור חוץ על ביצועי הארגון- סמינריון
  • מודול 2005 טכניקות ניהול עבודה קבוצתית
  • עבודת השוואה בין כנסיית המולד בבית לחם לכנסיית ״מריה מג׳ורה״…

מקצועות

  • אמנות (399)
  • אנגלית (260)
  • אנתרופולוגיה (277)
  • ביולוגיה (521)
  • גאוגרפיה (156)
  • היסטוריה (1,389)
  • הנדסה ותעשייה (169)
  • חינוך (1,892)
  • חשבונאות (492)
  • יהדות (356)
  • כלכלה (999)
  • מדעי המדינה ויחבל (2,428)
  • מדעים (326)
  • ממ"נים (166)
  • מנהל עסקים (5,811)
  • משפטים (1,998)
  • מתמטיקה ומדעי המחשב (143)
  • סוציולוגיה (1,087)
  • ספרות (545)
  • ספרנות ומידענות (36)
  • סקירות ספרות (271)
  • עבודה סוציאלית (306)
  • פילוסופיה (305)
  • פסיכולוגיה (1,989)
  • קולנוע ותאטרון (473)
  • קרימינולוגיה (783)
  • שפה וספרות (4)
  • תחומים אחרים (701)
  • תיירות (142)
  • תקשורת (1,911)

מאמרים נוספים

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
  • עבודה סמינריונית לדוגמא
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
  • מפת האתר
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.