יסודות הפרסום - עבודת אמצע קבוצתית בנושא המותג.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 1050
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

יסודות הפרסום תרגיל מס' 2
תאריך הגשה: 15.12.2009
שאלה מס' 1
תדמית מותג – המקום אותו תופס המוצר בראשו של הצרכן, כלומר תדמית היא התמונה אודות המוצר המצטיירת לצרכן בראש. התמונה ששמים לקהל המטרה בראש הינו המיצוב. תפקידו של הפרסום הוא ללמד את הצרכן אודות התכונות והתפיסות המסוימות של המוצר וכל זאת בכדי ליצור מיצוב למוצר. אישיות מותג הינה מתן אופי למוצר והאנשתו ולצורך גיבוש זהות ואישיות המותג שתבדל אותו מול המתחרים. לפי דעתנו, תמיד כדאי לנסות לייחס אישיות למותג מכיוון שהתכונות הן אלו שיוצרות בסופו של דבר את התפיסה של המוצר בעיני הצרכן. פיתוח אישיות המותג הינו הליך חשוב ליצירת חיבור עם קהל המטרה. אישיות המותג והתכונות שהמפרסם משייך למוצר יוצרות אצל  הצרכן תמונה תדמיתית וזה מה שמבדיל את המוצר ממתחריו. תדמית המוצר אומנם מורכבת מהאסוציאציות העולות בראש הצרכן כאשר הוא חושב על המותג, אך ניתן לשייך למותגים, כמו גם לאנשים, אישיות משל עצמם. למשל תכונות כמו משפחתיות, יושר, דאגה וכ"ו יביאו לתדמית כנה (Shimp ,2007). לדעתנו, מפני שאישיות המותג הינו חלק אינטגראלי בגיבוש תדמית המוצר, חובה עלינו להשתמש בו. נוכחנו לגלות כי פיתוח אישיות למותג הינו הליך חשוב בפיתוח "מערכת יחסים" עם הלקוחות, ומטרתנו כמשרד פרסום הינה להשיג את התדמית הטובה ביותר למוצר שלנו, ולהביא לקנייה חוזרת של הצרכן . שאלה מס' 2
על פי המודל של Shimp  , ישנן מספר דרכים …