מטלה 1 יסודות השיווק קמפיין ML שוק האופנה
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | יסודות השיווק |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1179 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
תקציר:
עבודה כוללת 1179 מילים
1 . השוואה בין פרסומות קמפיין מתאים לי ML- והגישה המכירתית ואפיון שוק המטרה לשוק האופנה למידות גדולות
2 . ההבדלים בין הגישה הייצורית לגישה המוצרית בשוק האופנה למידות גדולות
3 . סביבת המאקרו של שוק האופנה : איומים, חוזקות, חולשות וההזדמנויות 4. ניתוח אטרקטיביות ענף האופנה למידות גדולות עפ"י מודל פורטר: