מטלה 1 יסודות השיווק קמפיין ML שוק האופנה

מקצוע
מילות מפתח
ציון 98
שנת הגשה 2010
מספר מילים 1179
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תקציר:
עבודה כוללת 1179 מילים
1 .    השוואה בין פרסומות קמפיין מתאים לי ML-   והגישה המכירתית ואפיון שוק המטרה לשוק האופנה למידות גדולות
2 .       ההבדלים בין הגישה הייצורית לגישה המוצרית בשוק האופנה למידות גדולות
3 .       סביבת המאקרו של שוק האופנה : איומים, חוזקות, חולשות וההזדמנויות          4.    ניתוח אטרקטיביות ענף האופנה למידות גדולות עפ"י מודל פורטר: