יסודות השיווק- מחזור חיי מוצר,משנתי פלח שוק ונק איזון
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | חיי מוצר, יסודות השיווק, מוצר ייחודי, תמהיל מוצרים |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1281 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
יסודות השיווק – ציון 100 תקציר:
1.עקרונות מטריצת נתח – B.C.G בשוק שירותי טכנולוגיות המידע (טכנולוגיות עסקיות, כגון מערכות לניהול קשרי לקוחות – CRM, מערכות לניהול תובנה עסקית – BI ומערכות לניהול משאבי הארגון – ERP) בישראל, המוערך בהיקף של משפטים מיליארד שקלים לשנה. שיעור צמיחת השוק הממוצעת ב – 4 שנים האחרונות נע בסביבות משפטים%. ומיקום החברות במטריצה. 2. האסטרטגיה השיווקית של חברת ONE במודל אנסוף.
3. תמחור מוצרים ,חישוב נקודת איזון והכנסות מול הוצאות כולל חשובים ודרכי חישוב.
הכנסות הוצאות הוצאות קבועות=FC הוצאות משתנות=VC כמות=Q מחיר נקודת איזון=P
4 . תמהיל מוצרים מהו?
הינו מערך כלל המוצרים והפריטים המוצעים לקניה והנמכרים.
ההבדלים בין עומק ורוחב בתמהיל המוצרים 5.
שיווק מרוכז (Individual Marketing)
6 .
המחרת "מחיר מקובל" -הינה המחרה בה החברה מתחשבת פחות בעלויותיה או…
7.סקר טלפוני מהו וההבדלים בין השיטות השונות
8 .מוצר חיפוש 9.ההבדלים בין מוצר ייחוד למוצר חיפוש והגדרת רכישת טלוויזיית SMART פרופיל צרכנים לפי בסיסי ומשתני פילוח השוק כגון :דמוגרפיה, גיאוגרפיה, פסיכו גראפי ובחינת יעילות החברה ע"י קריטריונים פלח שוק/ בידול
1 0. מלחמת המחירים במחזור חיי המוצר