עבודה מסכמת בקורס אומנות אמריקאית

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
ציון 97
שנת הגשה 2011
מספר מילים 2300
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

אנני ספרינקל נולדה ב-23 ביולי 1954, ושמה האמיתי היה, אלן סטיינברג. היא גדלה באזור פרברים שמרני המאוכלס על ידי לבנים בלבד. היא גדלה במעמד הבינוני בפילידלפיה והייתה הבכורה במשפחתה היהודית אתאיסטית.
אנני ספרינקל הינה אמנית, לסבית, פמניסטית, יוצרת פורנוגרפיה וזונה. בעברה הייתה לכוכבת פורנו, בעלת דמות חזקה מפתה וסקסית. גופה המלא והחזה הגדול היו לתאווה עבור גברים רבים. כיום היא מגדירה עצמה כסטודנטית ומורה לסקס, המשתמשת במולטימדיה וחולקת את ניסיון חייה והידע שצברה במהלך חייה עם תלמידיה. אנני חוקרת את הזווית הפורנוגרפית דרך האקדמיה ואת הזווית של הזונה והאומנות על מנת להפוך לד"ר.
בספרה אנני מספרת על ההבדל בינה היום לבין אלן של פעם, דרך תמונות שהיא מציגה מילדותה, לעומת תמונות מקריירת הפורנו שלה. היא מתארת את ההבדל בין שתי הנשים האלו על ידי מראה חיצוני ותחושות אישיות של כל אחת מהן. "אלן רוצה להתחתן ולהביא ילדים לעולם, אנני רוצה תהילה, פרסום וקרירה" (פלג, 2008). האירוע המשמעותי ביותר של אנני ספרינקל, אשר השפיע על כל חייה, התרחש בגיל 17, כאשר איבדה את בתוליה. זה היה אחד האירועים המשמחים ביותר בחייה. בגיל 18 התקבלה לעבודה כמוכרת פופקורן בבית קולנוע באריזונה שהציג את הסרט "גרון עמוק". כעבור מספר שבועות סגרה משטרת אריזונה את בית הקולנוע בו עבדה, ואלן מצאה עבודה במכון עיסוי כמזכירה. היא הבינה שאם תעבוד "כמסאז'יסטית" היא תוכל גם ליהנות וגם להרוויח. בתמימותה החשיבה עצמה אנני מסאז'יסטית חרמנית שאיכשהו תמיד מוצאת את עצמה מזדיינת עם הלקוחות. לאחר חודשיים של עבודה כמסאז'יסטית, הבינה שהיא בעצם זונה. לדבריה, "התמזל מזלה", והיא הפכה להיות זונה, "למה לא לקבל כסף תמורת כל האהבה החופשית הזאת?" עד היום, זהו הנושא המרכזי בחייה.