עבודה בקורס ייעוץ יישומי, ניתוח ארגון עבודה כתובה ברמה גבוהה
מוסד לימוד | הקריה האקדמית אונו |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | המחלקה לילד נוער ומשפחה, חוזה פורמלי, חוזה פסיכולוגי ייעוץ, ייעוץ יישומי, משוב, מתווה שיחה |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 2803 |
תקציר העבודה
תאריך הגשה:30/06/2011
1 . מתווה שיחה:
מנכ"ל:
– פירוט רחב לגבי המלכ"ר "המחלקה לילד", בין היתר מטרות המחלקה, אופן ביצוע השירות, מהות השירות הניתן ע"י המחלקה, אודות הפונים לשירותי המחלקה, פירוט אודות כמות העבודה ו/או השירות שמופק.
– פירוט נרחב אודות העבודה למעשה- שעות עבודה, חלוקת תפקידים, פירוט אודות המחלקות המשנה ותפקידיהם.
– הצגת בעיית שעות הפעילות והעומס העבודה והשפעתו על עובדי המחלקה.
– הצגת פתרון העניין כפי שהוצע ע"י הועדה (ועדת זמן גמיש), לרבות הפתרון הנוסף ו -3 האופציות אשר הועלו בחודש ספטמבר.
– פירוט אודות יישום הפיתרון והתוצאה בגין החלתו.
– הצגת הקונפליקטים מנקודת עיניו של המנכ"ל והשפעתם על הצעת הועדה.
– הצגת פתרון לבעיית שעות הפעילות מנקודת מבטו של המנכ"ל .
יועצת:
– הכנה לאבחון- איסוף נתונים ומידע רלוונטי לגבי גופים כגון המחלקה לילד ע"י תצפיות גלויות/ מוסריות ומשתתפות. קבלת מידע על המחלקה לילד, זיהוי מוקדי הכוח ו/או הגורמים עליהם מוטל נטל כבד של העבודה.
– יצירת כימייה עם המנכ"ל- פתיחות, אמון, אווירה נינוחה.
– חוזה פורמלי- זיהוי הצורך והסוגיה, הגדרת תהליך העבודה, לו"ז, עלויות ומשאבים.
– חוזה פסיכולוגי- ציפיות הדדיות, תקוות, חששות, ניסיון קודם, מידת פתיחות.
מהי הגדרת ההצלחה, הגדרת התנהגות לא מקובלת/ מקובלת, אתיקה מקצועית ואופן דרכי הטיפול בקונפליקטים.
פירוט אודות אופן התערבות ההנהלה בנעשה, פתיחות לחידושים/ שינויים.