השבחת ערך חברה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2011
מספר מילים 1699
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

תוכן עניינים
מבוא -1
ניתוח הכתבה -2-6
סיכום …7
ביבליוגרפיה –8
העבודה זו עוסקת בנושא :"החדרת מותג"  לשוק חדש כהשבחת ערך החברה. בחרתי בנושא זה כיוון שהחדרת מותג לשוק חדש הינו מאיץ ערך ייחודי למטרת השבחת ערך החברה.
החדרת מוצר חדש ותחרות במוצרים הקיימים בשוק קשה מאוד לביצוע היות ופעולה זו כרוכה בסיכונים רבים ותחרות מול מוצרים ותיקים אשר מוכרים בשוק המקומי ובעלי מוניטין.
בנוסף כניסה לשוק חדש כרוכה בהשקעת משאבים גדולים מאוד. אך תרומתה היא רבה בכך שהיא יוצרת  בידול בין פירמה חדשה בשוק לבין מתחריה הקיימים בשוק, ובמידה והחדרת המוצר תצלח  היא תפתח בפני החברה שוק חדש שטרם פעלה בו וכתוצאה מכך יעלה ערך החברה באופן ניכר.
בעבודה נתמקד בחברת סודה סטריים – יצרנית מכשירי הסודה הביתיים שנכנסה לשוק בארה"ב  וגיסה הון של 109 מילון דולר לפי שער מניה של 368 מיליון דולר והשבחת החברה ב-650% בשלוש שנים.