עבודה ביסודות השיווק! מטרת העבודה הייתה המצאת מוצר וסקירתו לפי המודלים הנלמדים בקורס
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | מודל swot, מודל פורטר, מוצר, נעליים, שיווק |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 1030 |
תקציר העבודה
מטרת עבודה זו (אשר קיבלה ציון 100) הייתה המצאת מוצר, ניתוחו לפי מודל SWOT וניתוח הסביבה העסקית לפי מודל פורטר.
בית הספר למנהל עסקים עבודה ביסודות השיווק תאריך הגשה: 23/12/2011
שם המגיש:
אפיון המוצר ותכונותיו:
המוצר הינו נעל טיולים קלה אורטופדית היכולה בעת הצורך להפוך לסנדל מעוצב ונוח.
הנעל מגיעה במגוון צבעים (ניתן לשלב בין מספר צבעים של הסנדל והנעל). תכונות הנעל:
נוחה, עמידה, בעלת בולמי זעזועים ומאפשרת אוורור טוב גם בתנאים חמים באמצעות בטנה מ- Gore-Tex XCR.
הבד העליון מורכב מ-micro perforated draytach שהוא חומר קל משקל וניתן לכיבוס במכונת כביסה.
מלפנים, מאחור ובמרכז הנעל נמצאים חומרי החיזוק והתמיכה, חלקי התמיכה מורכבים מחומר דחוס במיוחד,-