שוני באסטרטגיות הוראה בין שיעור פרטי לבין שיעור בקבוצה
מוסד לימוד | מכללת סמינר הקיבוצים |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | אסטרטגיות הוראה, חינוך, פרטי, קבוצתי |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 6897 |
מספר מקורות | 6 |
תקציר העבודה
תרגיל סיכום בנושא מחקר איכותי נושא המחקר- אסטרטגיות הוראה תוכן עניינים
א. מבוא עמ'
3 ב. סקירת ספרות עמ'
4 ג. הצגת נושא המחקר, שאלת המחקר והמתודולוגיה המחקר האיכותי עמ' 5
חקר מקרה עמ'
6 שיטת המחקר עמ' 6
ד. דרך ניתוח הנתונים קידוד פתוח עמ' 7
קידוד צירי עמ' 9
קידוד סלקטיבי עמ' 9
ה. הצגת המקרה עמ'
1 0 ו. סיכום ומסקנות עמ'
1 2
ז. ביבליוגרפיה עמ'
1 3
ח. נספחים ראיון עמ'
1 4
תצפית עמ'
2 1
א. מבוא
עבודה זו הינה מחקר איכותי. נושא המחקר הינו אסטרטגיות הוראה ומתוך כך מטרתה לנסות ולחקור האם קיימות אסטרטגיות הוראה שונות אצל המורה תמר המדריכה בשיטת פילאטיס. שאלת המחקר היא: השוני באסטרטגיות ההוראה של תמר בין שיעורים פרטיים לשיעורים בקבוצה בשיטת פילאטיס.
תמר היא מורה חדשה שהחלה ללמוד את המקצוע לפני כשנה. לאחר תצפית אחת בשיעור פרטי שתמר העבירה ולאחר ראיון אחד איתה מצאתי שיש הרבה עניין בנושא ההבדלים בין ההוראה ליחיד לבין ההוראה בקבוצה והחלטתי שזה יהיה הנושא אותו אחקור. הערה: בפרק ב' מופיעה סקירת ספרות רחבה.
משום שבעבודה זו לא נדרשתי לדון מול הספרות, לא השתמשתי בספרות אלא רק יצרתי הכנה לכך. זאת למעט הספרים המופיעים בפרק המתודולוגי, בהם אכן השתמשתי גם בעבודה זו.