פרויקט גמר הנדסאי תעשיה וניהול

סוג העבודה
מקצוע
שנת הגשה 2011
מספר מילים 8362
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

                                                               תוכן עניינים
פרק 1 : תקציר מנהלים –.4                      מבוא על הענף –.5
             מבוא על החברה -…6
             מבנה ארגוני של העסק 7
פרק 2:   הסביבה השיווקית מיקרו ומאקרו 8
             סביבת המאקרו –8
             סביבת המיקרו –10 פרק 3:   מודל SWOT 13
              חוזקות -14
              חולשות -משפטים               הזדמנויות 16
              איומים -17
פרק 4:   תמהיל השיווק –18
             מוצר –18
             מחיר –21
             הפצה -…21
             תקשורת שיווקית -..22
פרק 5:   פילוח שווקים במסגרת אסטרטגיה שיווקית 24
             הבסיסים והמשתנים בפילוח שוק 27
             אסטרטגיה לכיסוי שוק
5 פרק 6:  אסטרטגיה שיווקית עפ"י  ANSOFF –…26
             אסטרטגיית העמקת שוק –.27
             אסטרטגיית פיתוח מוצרים -…28
             אסטרטגיית פיתוח שווקים –28
פרק 7:  ניתוח התנהגות צרכנים –…29
            מודל גירוי תגובה -..30             מודל א.ק.ב .31
פרק 8:  מחקר שוק ..33
             מחקר שוק מתאים בחנות –35
             שאלון המחקר –.36
             ניתוח תוצאות המחקר 40              סיכום הממצאים במחקר השוק …61
פרק 9:   תמהיל שיווק מוצע -63
              ניתוח עלויות ופעולות שיווק מוצעות –65
              תוכנית תקשורת שיווקית –66
              סיכום -..67
              תודות -.69
        מודל  SWOT בחלק הזה נבצע את ניתוח הסביבה השיווקית באמצעות מודל SWOT: אסטרטגיה המשלבת ניתוח פנימי של העסק שהוא החולשות והחוזקות, יחד עם ניתוח חיצוני של איומים והזדמנויות מהסביבה החיצונית.
פירוט המודל:
1.   נקודות החוזקה של הפירמה-S-strengths                   
2 .   נקודות החולשה של הפירמה-         W-weaknesses 
3 .   הזדמנויות שנקרות בפני הפירמה-  O-opportunities
4 .   איומים בהם נתקלת הפירמה- T-treats                        ניתוח החברה והסביבה עפ"י המודל:
חוזקות חולשות הזדמנויות איומים – תמהיל מוצרים    רחב – חנות חדשה יחסית – גידול באוכלוסיית האזור – מתחרים ותיקים – ניסיון קודם        בניהול עסק – כוח אדם מתחלף – עלייה ברמת החיים             באזור – מחסום כניסה נמוך – מיקום טוב – משאבים כספיים                   מוגבלים    – צמיחה צפויה של הענף – תקופת מיתון – בידול שירותים – חוסר מוניטין – דרישות החוק           (לגבי טיפולים בחיות) – פלח שוק נאמן  מקום מוגבל-  לאחסון סחורה   – חנות מתחרה בקשיים – הידרדרות במצב              הפשיעה