ארומה אופן פנייה לשווקים בינלאומיים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 3096
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

ציון על העבודה מצוין ! עבודה במסגרת קורס שיווק בינלאומי, המתאר ומסכם את כניסת החברה לשוק הבינלאומי ועל הצעדים שבנתה כדי לכבוש שוק יעד חדש.
העבודה כוללת: רקע כללי על החברה, גורמי סיכון בשוק היעד בו פועלת החברה וסיכונים בחדירה לשוק הבינלאומי ברמת הענף, תרבותית וטכנולוגית, ניתוח לפי מודל PEST.
הגורמים המשפיעים על בחירת השוק לפי: פוטנציאל שוק, מבנה התחרות, מרחק פסיכולוגי ואופן הפנייה.
ישנו ניתוח מעמיק יותר על אופן הפנייה ברמת המוצר, אטרקטיביות גודל שוק, מתחרים, הצורך במוצר, הזמן הדרוש לשוק לאמץ את המוצר.
ניתוח על אחידות למול התאמה בחדירה לשוק החדש: מדיניות מוצרים, מדיניות תקשורת שיווקית ומדיניות מחירים.