עבודת אמצע קורס.מצוינות בשירות-ניהול ארגונים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2643
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

ניהול ארגונים למצוינות בשירות
1 6
עמודים ו2647 מילים! תוכן: מבוא
…עמוד  3
ניתוח השירות מהצד הטכנולוגי –..עמוד  5
ניתוח הלקוח במרכז העשייה הארגונית ..עמוד  9
סיכום …עמוד  14
מקורות מידע וביבליוגרפיה ..עמוד  16

1 . מבוא: חברת candinvian airlines”S” ,S.A.S,הוקמה בשנת 1946 על ידי נורבגיה, דנמרק ושוויץ  מתוך חזון להקמת חברת תעופה בינלאומית מחד וההכרה בכך שלושת מדינות סקנדינביה קטנות מידי מכדי להקים חברת תעופה בין לאומית, כל אחת בפני עצמה. הלכה למעשה החברה הוקמה על ידי שלושת המדינות הנ"ל ומשמשת כחברת התעופה הלאומית של המדינות. מבנה הבעלות מאז הקמת החברה הינו אחזקה משותפת של שלושת הממשלות המהווה 50% מהחברה, ו- 50% נוספים מוחזקים בידי בעלים פרטיים. החברה עוסקת בהטסת נוסעים ומטען.