קורס 10908
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | כלכלה |
קורס | ניהול אסטרטגי |
מילות מפתח | כלכלה, ממ"ן 13, קורס 10908 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 965 |
תקציר העבודה
שאלה מספר 1
משאבים מוחשיים הון נזיל שבידי הבנק – מאפשר לבנק להשקיע בפיתוחים חדשים, השקעות פיננסיות ואסטרטגיות וכו' פריסה ארצית של הבנק – מאפשרים פיזור סיכונים (במקרה ויש בעיות במקום א' ניתן לשרת במקום ב') , קירבה ללקוחות מקומיים.
הלוואה לכל מטרה עד 30,000 ₪ בריבית אטרקטיבית לפי המסלול הנבחר ובהחזר של עד 24
חודשים.
משאבים לא-מוחשיים שם מותג – מותגה כבנק הקמעונאי המוביל בישראל. ניסיון – ניסיון רב שהצטבר במשך השנים בבנק דיסקונט המסייע בהתמודדות עם בעיות ובפיתוח מוצרים חדשים שיתאימו ללקוחות.
מוניטין – בשנים האחרונות מיישם הבנק את האסטרטגיה הקמעונאית ומטמיע את הערכים שנבחרו בתהליך האסטרטגי.
הערכים שנבחרו, אהבת אדם, יוזמה, אחריות, יושרה ומקצוענות. הבנק שם לו כמטרה לשלב אנושיות עם מקצוענות ולהוביל את חווית השרות האישי והאנושי.
"לוקחים אותך אישית".
בעל מוניטין של בנק סקטוריאלי גדול ומצליח. הכרה ציבורית גבוהה.
…