קורס 10437

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע ,
קורס
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 1146

תקציר העבודה

ממן
1 3 ביסודות המינהל הציבורי :
שאלה 1
א השלבים במודל הרציונלי:
1.      יעדים/ ערכים – כל המרבה הרי זה משובח: ·         אמינות המוצר על פי תגובות קונים מהווה יעד חשוב היות ואם המדפסת מרבה להתקלקל זה יפריע לעבודה השוטפת.
·         הדפסה דו צדדית היא אפשרות שקיימת בחלק מהמדפסות ומהווה יתרון היות וחוסכים בנייר, מאוד חשוב לארגונים שתומכים ב"ירוק" לחסוך בדפים.
·         מהירות הדפסה חשובה לארגונים גדולים בהם המדפסת עובדת "קשה" על הדפסות של כמה מחלקות וחוברות של הרבה עמודים בו זמנית.
·         רזולוציית הדפסה תגרום לפלט להיראות ברור יותר או פחות, במידה והמדפסת משמשת להדפסת דוחות או ספרי הדרכה שצריכים להיות ברורים וחדים הרזולוציה היא תכונה חשובה.
·     עיצוב המדפסת הוא תכונה דיי קוסמטית על מנת שהמדפסת תהיה מרשימה ותשתלב יפה עם הנוף בו היא      ממוקמת, עיצוב הוא גם האופי בוא עיצבו את חלקי המדפסת כדי לתת שירות כמו הכנסת נייר והחלפת דיו.
2.      חלופות – כל החלופות הקיימות תאותרנה.
הצגתי כמה מדפסות מדגמים שונים שמתאימות לארגונים גדולים בהם המדפסת משמשת כמה מחלקות המדפיסות בתדירות גבוהה, התמקדתי במדפסות מובילות בתחום.
3.      בחינת כל החלופות אחת אחת לעומק על לפי כל הקריטריונים ומתן ציון .
4.      בחירת החלופה האופטימלית בעלת הציון הגבוה ביותר. במדפסת שבחרתי על סמך המודל היא מדפסת  HP P4014  שקיבלה את הציון הסופי הכי גבוה (95) על פי שקלול של כל היעדים מול החלופות האחרות.