תרגום 22 מאמרים בקורס הפרעת קשה והיפראקטיביות

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 60803
מספר מקורות 22

תקציר העבודה

לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז.
תקציר נתונים קליניים וpsychoedumtional נותחו עבור 119 ילדי גילי 8 עד 16 שנים שהפיפי העריך במרפאת אבחון ילד. לקות למידה (ID) הייתה נוכחת ב70% מהילדים עם הפרעת קשב / והיפראקטיביות (ADHD), עם לקות למידה בהבעה בכתב שתי פעמים נפוצות יותר (65%) מאשר לקות למידה בקריאה, מתמטיקה, או איות .
ילדים עם ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז היו בעיות למידה חמורות יותר מאשר ילדים שהיו להם תעודת זהות, אך אין הפרעת קשב וריכוז, ולשעבר גם היו לי בעיות קשב חמורות יותר מאשר ילדים שהיו להם הפרעת קשב וריכוז אך לא LD. יתר על כן, ילדים עם הפרעות קשב וריכוז, אבל לא היו לי LD מידה מסוימת של לימוד בעיה, וילדים עם הפרעות קשב וריכוז אך לא מכסה היו מידה מסוימת של בעיית קשב. תוצאות מצביעות על כך שבעיות למידה והקשב הן ברצף, קשורים זה בזה, ובדרך כלל לדור בכפיפה אחת.
מחקרים קודמים הצביעו על תחלואה גבוהה לליקויי למידה (LD) והפרעת קשב וריכוז (ADHD) בילדים. בדגימות התייחסו לילדים עם הפרעות קשב וריכוז, הערכת השכיחות של LD נעה בין משפטים% ל -50% לקריאה (אוגוסט וגרפינקל, 1990; ארקלי, 1990; למברט וסנדובל, 1980; ליווינגסטון, Dykrnan, ואקרמן, 1990; Senuud -Chleman et al, 1992), עד 24% עד 60% למתמטיקה (בארקלי, 1990; למברט וסנדובל, 1980; Serarud-Chteman et, 1992), עד
2 4% עד 60% לאיות (בארקלי, 1990). באופן כללי לפי ארקלי (1994),
5 % עד 50% מילדים עם ADHD יש LD.