מבוא לתקשורת המונים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | מבוא לתקשורת המונים ממן 11 |
ציון | 86 |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1255 |
תקציר העבודה
תקשורת המונים מיועדת לקהל רחב והיא מופצת בקנה מידה גדול.
מאפיין ברור לתקשורת המונים הוא היותה מיועדת לרבים,קהלים פוטנציאלים שלה נראים כציבוריים גדולים של צרכנים אנונימיים פחות או יותר. מאפיין זה מתייחס לפרסומות המצורפות,הפרסומת באינטרנט והפרסומת בעיתון פונה לקהל בקנה מידה גדול למרות שמדובר בשני ערוצים שונים אין התייחסות של הפרט אלא אל הציבור הרחב.
הזרימה של התקשורת כלומר המערכת בין המוען לנמען עובדת בצורה חד-כיוונית, חג[M1] צדדית ובלתי אישית. בפרסומות אפשר לראות שאין לנמען אפשרות לתקשר עם המוען, המטרה של הפרסומות מבחינת המוען הוא לשווק את המוצר בצורה הטובה ביותר ובכך להשיג את מטרתו [M1]חד