ניהול מחסן ממוחשב לוגיסטיקה חברת טרה משרד התמת

מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2012
מספר מילים 6555
מספר מקורות 46

תקציר העבודה

תוכן עניינים
פרק א'- מבוא
1 .הגדרת ומטרת עבודה .1
פרק ב'- חברה
1 .תיאור החברה –…2
2 .מבנה ארגוני 5
3 .תרשים ארגוני 6
פרק ג'- מחסנים  
1 .סוגי מחסנים ותיאורם .7
2 .סוגי אחסון ואמצעי שינוע –..9
3 .תהליכי העבודה במחסן 12
פרק ד'- לקוחות  
1 .תיאור הלקוחות –.16
פרק ה'-  ספקים
1 .תיאור וכרטיס ספק -18
2 .טבלת השוואה –..20 פרק ו'- ניהול מלאי
1 . קטלוג -..24
2 .מאפייני פריט וקבוצת פריטים -.27
3 .עץ מוצר -28
4 .שיטות לניתוח וניהול מלאי –29
פרק ז'- SAP
1 .מודולים ב-SAP –44
פרק ח'- סיכום
1 . סיכום ומסקנות –46
 
1 .הגדרת ומטרת העבודה   פרויקט זה הינו עוסק במסגרת לימודי המקצוע בבית ספרינו ניהול מחסן ממוחשב אותו אנחנו לומדים כשלוש שנים. במסגרת הלימודים למדנו מבחר של נושאים מהלוגיסטיקה בעבר עד הלוגיסטיקה של היום שהם: רכש ,מבוא לאיכות, ניהול מלאי,  מחסנים, סוגי מחסנים וכל תהליכי העבודה במחסן, בטיחות וגהות, נושא סחר בינלאומי, תקשורת בין אישית, הנעת עובדים ועוד .
מטרת הפרויקט הינה ליישם את מה שלמדנו, במסגרת זו בחרנו בחברה שקיימת בשוק, מוכרת מאוד בארצנו וניתחנו אותה על פי מה שלמדנו .
החברה אותה בחרנו לנתח היא חברת טרה. מחלבת טרה היא מיצרניות מוצרי החלב המובילות בישראל והשנייה בגודלה בישראל בעיבוד חלב. מחלבת טרה שנולדה ב-1942
בנחלת יצחק בתל אביב על ידי משפחות רפתנים, משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות מוקפדת בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים ולכן נהנית ממוניטין של מצוינות. עד היום שוכנת המחלבה באותו המקום בנחלת יצחק בתל-אביב עובדים בה כ-600 עובדים. במהלך העבודה יינתן הסבר ותאור החברה, תרשים  ומבנה הארגוני  של החברה, סוגי המחסנים השונים הקיימים בחברה,  סוגי הספקים שעובדים מול חברת "טרה", תאור הלקוחות הקיימים וסיכום מסקנות המלצות.
1 ***העבודה לא כוללת נספחים