סקירת ספרות- קשר בין חדשנות המוצר, נכסיות המותג

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2010
מספר מילים 3564
מספר מקורות 21

תקציר העבודה

הקשר בין חדשנות המוצר, נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות בחברת תרופות סקירת ספרות חדשנות נכסיות המותג נאמנות לקוחות הקשר בין המשתנים ביבליוגרפיה הסקירה הנוכחית תציג את משתני המחקר: חדשנות המוצר, נכסיות מותג ונאמנות לקוחות וכן את הקשרים ביניהם בהתאם לנמצא בספרות המחקרית בהתאם לספרות, בדיקת הקשרים בין המשתנים מעלה כי הם נקשרים אחד לשני, כאשר המשתנים "נכסיות מותג" ו"חדשנות" גם יחד מובילים ל"נאמנות לקוח" למותג וכי המשתנים "נכסיות מותג" ו"חדשנות" נקשרים זה לזה, כאשר על פי הספרות, "חדשנות" או אימוץ חדשנות ופיתוח מוצרים מובילה להערכת המוצר ואיכותו בעיני הלקוח.
מוצג מודל מחקר