סקירת ספרות- קשר בין חדשנות המוצר, נכסיות המותג
סוג העבודה | סקירת ספרות |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | חדשנות המוצר, חדשנות מוצר, נכסיות המותג |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 3564 |
מספר מקורות | 21 |
תקציר העבודה
הקשר בין חדשנות המוצר, נכסיות המותג לבין נאמנות לקוחות בחברת תרופות סקירת ספרות חדשנות נכסיות המותג נאמנות לקוחות הקשר בין המשתנים ביבליוגרפיה הסקירה הנוכחית תציג את משתני המחקר: חדשנות המוצר, נכסיות מותג ונאמנות לקוחות וכן את הקשרים ביניהם בהתאם לנמצא בספרות המחקרית בהתאם לספרות, בדיקת הקשרים בין המשתנים מעלה כי הם נקשרים אחד לשני, כאשר המשתנים "נכסיות מותג" ו"חדשנות" גם יחד מובילים ל"נאמנות לקוח" למותג וכי המשתנים "נכסיות מותג" ו"חדשנות" נקשרים זה לזה, כאשר על פי הספרות, "חדשנות" או אימוץ חדשנות ופיתוח מוצרים מובילה להערכת המוצר ואיכותו בעיני הלקוח.
מוצג מודל מחקר