שיח התקשורת

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 12
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 1220

תקציר העבודה

ממ"ן 12- שיח התקשורת
1 . לקוח: "אני צריך להתנתק… הם לא הסכימו בשירות לקוחות לעזור לי.  אתם יכולים לנתק אותי בעצמכם"?  זהירות (יחס כבוד) נציגת שירות:
"לא, מי שמנתק"…פורמליות (ריחוק) לקוח: "לא? אז את צריכה להעביר אותי אליהם. אז אני לא מבין למה אני צריך לדבר איתך." פורמליות (ריחוק) נציגת שירות:
"מה זאת אומרת? כי אני פה כדי לתת לך את השירות." שיוון (רוח חברית) לקוח: "אבל את לא נותנת לי את השירות… את מנתקת אותי מהכבלים עכשיו"?  זהירות (יחס כבוד) נציגת שירות:
"לא,  אני לא מנתקת אותך מהכבלים.  בדרך- כלל אנחנו מצליחים לשמר את הלקוחות שלנו בשירות לקוחות." פורמליות (ריחוק) לקוח: "אבל אני לא מעוניין להשתמר אצלכם… אני מעוניין להתנתק… ואני כבר כל פעם צריך, נאלץ להתווכח אתכם על העניין הזה. אני לא מעוניין להתווכח." פורמליות (ריחוק) נציגת שירות:
"אתה לא מתווכח איתנו, חס וחלילה." שיוון (רוח חברית) לקוח: "אני כן,  חס וחלילה,  מתווכח אתכם,  אני לא מעוניין לנהל על זה שום דיון, אני מעוניין להתנתק ונקודה." פורמליות (ריחוק) נציגת שירות:
"או.קיי,  אין בעיה,  בסדר גמור,  תמתין אתי שנייה אחת ברשותך בבקשה, אני מעבירה אותך ישירות אליהם". שיוון (רוח חברית)
2 . בדבריו "על איזה גיוס אתה מדבר,  אפילו חברת החשמל לא סומכת עלינו מספיק כדי לגייס אותנו לעבודה בשורותיה", ממצב את עצמו חה"כ האשם מחאמיד כערבי ישראלי, זאת משום שהוא מתייחס לחוסר השיוון כלפי האזרחים הערבים ישראליים בעת גיוסם לצה"ל. הוא משתמש במילה…