אתיקה ניהולית- תוכנית עסקית

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 8262
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

מלון בוטיק- "SENORITA"                                        
1 .       תמצית מנהלים ..3
2 .       המוצר -..
-..8
3 .       השירות –..
9
3 .1    יתרונות העסק –..6
4 .       סקירת ענף –6
4 .1    תיירות פנים .6
5.       רישיון והליכים …7
5.1 הליך הקצאה תחרותי …8
5.2
תקנות –8                                         
6 .ניתוח הסביבה .9
6 .1
ניתוח הסביבה הפנימית 9
6 .2
ניתוח הסביבה החיצונית 9
6 .3
ניתוח חולשות ואיומים 10
6 .4
מודל פרטר ..11
7.האסטרטגיה השיווקית ..12
8 .היזמיות -…13
9.
תחזית הכנסות –..13
1 0.
דו"ח רווח והפסד -..מנהל עסקים
1 0.1
חישוב עלויות מכר -משפטים
1 0.2
הוצאות חד פעמיות ..משפטים
1 1.
מפרט עלויות בהקמת בית מלון ..16
1 2.
מקורות מימון –.17
1 3.
ביבליוגרפיה 18
מהות ומטרות העסק:
בניית תמצית מנהלים היא סקירת ההזדמנויות בהקמה של מלון בוטיק במושב שבי ציון הנובעת משאיפה למשוך תיירים מכל רחבי הארץ ומחו"ל לצפון הקסום.
מקום זה יאפשר לאורחיו מפלט מהשגרה היומיומית העמוסה למקום שקט בו יוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת.
נופש בחו"ל, נחשב תמיד כיוקרתי וכחוויה מיוחדת, מעצם כך שנופשים בארץ אחרת ונהנים מתרבות שונה. אך ממש פה, בישראל, התפתח לו תחום התיירות והנופש . הסטנדרט של האירוח הכללי נמצא פחות אטרקטיבי, ולכן הוקמו להם מלונות בוטיק . במלונות מסוג זה הדגש הוא על האירוח, השירות והיחס, כלומר, כל אורח במלון, בשונה ממלון סטנדרטי, מקבל יחס אישי ומענה לכל דרישה. במלונות בוטיק  לרוב יש בין משפטים-30 חדרים.,כאשר כל חדר הינו מרווח במיוחד, מאובזר בכל טוב, ג'קוזי גדול בחדר השינה,  פלזמה ומערכת שמע יוקרתית ויציאות לטרסה חיצונית.                                                                                                    עיצוב המלון בהשראת המאה ה-19, בסגנון עתיק ויוצא דופן בעל אינסטרומנטים שלא נראו באזור הצפון ובתחום התיירות בפרט.
הכוונה שכל חדר הוא סוויטה לאירוח זוגות, לכל אחד פרטיות מלאה, פינוקים כמו ג'קוזי,מיטה מפנקת, האירוח והיחס הינו אישי, יוקרתי ועשיר. מלון בוטיק "סניוריטה" ישתרע על שטח של דונם וחצי ובמתחמו יהיו : 8 סוויטות מלכותיות, בריכה , לובי , ספא, חוף פרטי המאובזר בריהוט גן, מדשאות ובר לאורחי המלון.
מטרת התוכנית העסקית והיתרון האסטרטגי:
בשנים האחרונות התפתח תחום המלונאות ומלונות בוטיק הפכו להיות יעד מרכזי. מלון בוטיק מאופיין במס חדרים קטן וברמה גבוהה זהו בעל אופי מאוד דומה לצימרים אך מספק לנופש אירוח ייחודי.                                                                                                                               מלון "סניוריטה " יוקם במטרה לתת מענה לצרכים אלו ולהביא לידי ביטוי את החוויה השונה מכל מלון  ולהעניק את החופשה החלומית לכל אורח.                                                                                            ההזדמנות העסקית היא בחירת המקום בגליל המערבי. ע"פ הסקירה שלנו  בגליל המערבי 4 בתי מלון בוטיק,  תחום המלונאות בקטגוריה זו אינו מפותח כלל בגליל המערבי בימים אלו מה שהפך את המיקום שבחרנו לאטרקטיבי יותר.
חשוב לציין כי כן הוקמו מלונות בוטיק נוספים באזור צפון הארץ אך לא רבים מאחר ואיזור זה מתאפיין במס צימרים רבים, תחום המפותח באזור הצפון.                                                                                     פירוט ההשקעה הראשונית להקמת העסק:
מלון הבוטיק סניוריטה יעוצב בסטנדרטים גבוהים ויכלול : ג'קוזי,מיטה רחבה, פלזמה ,חדר אמבטיה יוקרתי, אורן בגדים, פינת ישיבה פנימית ובמרפסת ובכל מתחם המלון יינתן שירות אינטרנט אלחוטי. בנוסף אורחי המלון ייהנו מבריכה, ספא, מדשאות, ריהוט גן, יציאה לחוף פרטי ומרחב מוגן.                                                                                                                                                      המחיר לשהות במלון יכלול ארוחת בוקר לחדרים ובתוספת תשלום ניתן להזמין ארוחת ערב ממסעדה חיצונית.                                                                                                                           סך ההשקעה הראשונית להקמת המבנה הוא 6,170,000 ₪ וסך השקעה חד פעמית עבור הציוד היא 669,700 ש"ח.                               תיאור וייחודיות השרות:
השהות אצלנו הינה חוויה חד פעמית וברמה הגבוהה ביותר. מייצר אווירה אינטימית עם נגיעה עכשווית, שירות חסר פשרות גם בנושא האיכות.                                                                                                          מלון סניוריטה מחויב להעניק לאורחיו אירוח יוצא דופן ותשומת לב אישית באמצעות שירות מקצועי וידע מעמיק. השירות הראשוני עם לקוח הינו טלפוני, לכן נשים דגש שהמענה יהיה מהיר ובשיחה הראשונה תהיה הצגה כוללת לכל מתקני המלון המוצעים במתחם. במידה והאורח ירצה לקבל מידע נוסף הוא יוכל לקבל תוכנית מפורטת והסברים נוספים במייל, פקס או דרך אתר האינטרנט.                                                                                                                                   יתרון אסטרטגי: במלון סניוריטה ישנה קביעת גיל מינימאלי על מנת להעניק חווית נופש שקטה ורגועה. כל הנקודות לעיל מהוות חלק משמעותי מאחר וחווית השהות במלון הינה קריטית לקהל היעד הספציפי אותו הגדרנו.