פרה סמינריון בנושא השפעת פרסום באמצעות sms על כוונת הרכישה של הצרכן

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
ציון 95
שנת הגשה 2011
מספר מילים 2358
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
מבוא -ע"מ
3 פרסום באמצעות SMS- איך זה עובד? …ע"מ 4
יתרונות ע"מ 5
חסרונות ע"מ 5
תגובת הצרכן -.ע"מ
6 סיכום ומסקנות …
ע"מ 7-8
ביבליוגרפיה -..ע"מ 9
מבוא:
המכשיר הסלולארי, שהפך להיות חלק בלתי נפרד בחיינו הפך להיות השדה הלוהט האחרון במלחמה על כיבוש שטחי פרסום נוספים. לסלולארי ישנם תכונות רבות העונות למגוון צרכי המשתמש, כיום כמעט בכל מכשיר מתאפשרת גלישה מהירה באינטרנט, שימוש ב-GPS, נגן מוזיקה, שליחת מיילים וניהול קבצים אישיים, כל אלו הם רק חלק קטן מיכלתיו של המכשיר הקטן.
לאחרונה נראה כי חברות זיהו את הפוטנציאל בפרסום לקהל יעד באמצעות SMS ולכן אנו  רואים מגמה הולכת וגוברת  של פרסום באמצעות SMS.
מבחינת המפרסם, שימוש בsms  ככלי פרסומי זה אלמנט הפילוח הכי ממוקד שיכול היה לבקש, הפנייה היא אישית וישירה לקהל מטרה ידוע מראש, ולכן האפקטיביות עשויה להיות גבוהה יותר מפרסום במדיות הקיימות. כמו כן, קיימת יכולת אינטראקציה ישירות עם הצרכן הסופי ורמת התגובתיות וההנעה לפעולה לעומת מדיות אחרות עשויה להיות גבוהה יותר. בעבודה זו אני אבדוק מהן היתרונות והחסרונות בפרסום באמצעות SMS ? ומהי תגובת הצרכן לפרסום באמצעות SMS.
שאלת מחקר: האם יש קשר בין פרסום באמצעות SMS להשפעה על כוונות הרכישה של הצרכן?
השערת המחקר: לפרסום באמצעות SMS יש השפעה שלילית על כוונות הרכישה של הצרכן משתנה בלתי תלוי: פרסום באמצעות SMS משתנה בלתי תלוי: כוונות הרכישה של הצרכן שיטת המחקר: העבודה היא עיונית ושיטת המחקר בה היא סקירה ספרותית ואינטגרציה בין מספר מאמרים שנלקחו מתחום הפרסום.
העבודה תתמקד בשיטת הפרסום כיצד הוא עובד ולמי הוא פונה, מהם היתרונות והחסרונות של השירות וכמובן מהי תגובת הצרכן כלפי פרסום באמצעות SMS.