השפעת רשת האינטרנט על אסטרטגיה של חברות

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 3144
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

תוכן עניינים
מבוא. 2
מטרת המחקר. 3
רשת האינטרנט. 4
השפעת רשת האינטרנט. 4
אסטרטגיה עסקית. 5
ניהול אסטרטגי 7
השפעת רשת האינטרנט על העולם העסקי 8
השפעת רשת האינטרנט על תכנון האסטרטגיה העסקית. 9
דיון וסיכום.. 11
ביבליוגרפיה. 12
מבוא
מסמך זה משמש כפרה סמינריון לסמינריון מקיף בתחום הניהול האסטרטגי. ההבנה כי רשת האינטרנט מהווה גורם משמעותי בחיי היומיום שלו וכמו גן בעולם העסקי, חלחלה במהלך השנים מאז המצאתו של האינטרנט. במידה מסויימת, המצאתו של האינטרנט מהווה אחד הפיתוחים החשובים ביותר והמשפיעים ביותר על כלל האספקטים השונים של מהלך החיים. מתוך ההבנה כי רשת האינטרנט משולבת בד בבד בכל אחד מהמהלכים העסקיים שמבצע כל ארגון. שאלת המחקר העומד במרכזו של פרה סמינריון זה מבקשת לבדוק כיצד משפיע האינטרנט על האסטרטגיה של חברות?
כותב המסמך מבצע את הבדיקה הראשונית בהתייחסות לשאלת המחקר באמצעות סקירה של הספרות המקצועית בתחום. מסמך זה כולל סקירה של שני המשתנים העיקריים בשאלת המחקר, רשת האינטרנט כמשתנה הבלתי תלוי והאסטרטגיה העסקית של הארגון כמשתנה התלוי. לאחר סקירה שעוסקת בשני המשתנים הספציפיים, תבחן ותסקר ספרות מקצועית העוסקת בקשר בין השניים. בסופו של המסמך בפרק הדיון והסיכום, יוצגו התובנות של כותב המסמך מהסקירה.
בפועל, מסמך זה נועד להיות מסמך מקדים למחקר אמפירי בתחום בעל שאלת מחקר זהה, אשר יכיל מאפיינים ואלמנטים אמפיריים כמותיים שיאפשרו הסקת מסקנות והשוואה בין הספרות המקצועית והתוצאות האמפיריות.