ניהול אסטרטגי גזית גלוב

מוסד לימוד
מקצוע
קורס
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 5759

תקציר העבודה

קורס ניהול אסטרטגי סמסטר ב' – תשע"א עבודה מסכמת – תוכן עניינים
מבוא 1
חזון החברה (Vision)  … 1
מטרת העל -1
ניתוח בעלי עניין -…2-4
  בעלי עניין חיצוניים 2
בעלי עניין פנימיים –…3-4
הגדרת הענף -4
ניתוח מגמות בענף –5
הזדמנויות ואיומים בענף –.5-6
ניתוח סביבה חיצונית רחוקה …7-8
ניתוח סביבה חיצונית קרובה …9-12
  מודל 5 הכוחות של פורטר 9-11
  מודל מחזור חיי הענף –12
ניתוח סביבה פנימית 13-17
  חוזקות וחולשות של החברה –..13
  מודל מבוסס משאבים -מנהל עסקים-משפטים   ניתוח פיננסי …16-17
בניית אסטרטגיה עתידית -..18-24
  אסטרטגיה תחרותית -.18-20   אסטרטגיה בינלאומית ..21-22
  אסטרטגית צמיחה –22-24
יעדים לטווח ארוך של החברה 24-
5 יעדים לטווח קצר של החברה
5 -26
אסטרטגיות פונקציונאליות -…26
ניתוח המבנה הארגוני של החברה -…27-30 ניתוח התרבות הארגונית -..30-32
בקרה והערכה –32-34
סיכום -..34-35
מבוא
גזית גלוב (להלן – גזית או הקבוצה) הינה הבעלים, המנהלת והמפתחת של נדל"ן מניב, תוך התמקדות בענף המרכזים המסחריים מעוגני סופרמרקטים. כמו כן עוסקת הקבוצה בייזום, פיתוח, ניהול וביצוע של פרויקטים בתחום הנדל"ן ובפעילויות נוספות המשיקות לתחומי פעילותה. הקבוצה פועלת בעיקר בארצות הברית, קנדה, ברזיל, אירופה וישראל. החזון של החברה (Vision) להיות חברת הנדל"ן הגלובאלית המובילה בתחומה בעולם תוך המשך ההתמחות ברכישה פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים באזורים אורבאניים צומחים ברחבי העולם. הקבוצה פועלת מתוך שאיפה מתמדת לייצר ערך לבעלי מניותיה דרך מקסום תזרימי המזומנים שלה, השבחת נכסיה והגדלת תשלומי הדיבידנד שהיא מחלקת לבעלי מניותיה לאורך שנים.