בחינת תהליך כניסה לייצוא בחברת קסטרו מודל בעמ

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 3425
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תוכן העניינים
תיאור החברה התאגיד וסביבתו העסקית מבנה אירגוני תיאור הענף מדוע לייצא הסכמי הסחר הבינלאומיים הרלוונטיים בחינת האסטרטגיות לשיווק המוצרים לחו"ל ע"י חברת קסטרו מכשירי סיוע ממשלתיים הסיכונים העיקריים להם ניתן לצפות מגבלות הייבוא בשווקי היעד צינורות השיווק שיטת בסיס המחיר צורת תשלום בסס"ח פירוט המבנה האירגוני תאור החברה קסטרו מודל, רשת האופנה המובילה בישראל כוללת 65 חנויות מהן 22 חנויות                "Castro-men”  רשת האופנה החדשה לגברים. במהלך השנים התפתח בקסטרו שילוב מנצח של מובילות אופנתית תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים ושימת דגש מיוחד על שיפור תמידי וחדשנות.
אהרון קסטרו, מייסד החברה, נולד ביוון ובשנת 1933 עלו הוא ומשפחתו לארץ. בבית קסטרו האופנה והטקסטיל היו תמיד חלק בלתי נפרד מהחיים.  התאגיד וסביבתו העסקית החברה עוסקת בעיצוב ובייצור אפנה ושיווקה באמצעות רשת חנויות הנושאות את השם "קסטרו", המופעלות ע"י חברת הבת – קסטרו שיווק (1985) בע"מ, ובאמצעות זכיינים, הרוכשים ומשווקים את תוצרתה בחנויות הנושאות את שמה.
במהלך ספטמבר 2000 השיקה החברה מותג חדש בשם Castro men .
בשל התוצאות הטובות בפתיחת רשת הגברים, הואצה פריסתה.   החברה סיימה את שנת 2000 ברווח נקי של 20.55 מליון ₪, עליה של כ- %משפטים0  לעומת התקופה המקבילה בשנה קודמת. השיפור ברווחיות החברה משקף את תוצאותיו של תהליך רה ארגון נרחב שעברה החברה,  אשר החל להבשיל כבר בשנת 1999, בעיקר ברבעון הרביעי. תהליך זה המתמקד ביציאה מפעילות הייצור ע"י קבלני משנה לטובת רכישה וייצור המוצרים ברחבי העולם וכן ע"י יישום החלטת ההנהלה לסגור פעילויות חסרות כדאיות כלכלית ולהתמקד במותג המרכזי שלה – Castro.
ניתוח עוצמות וחולשות,  איומים והזדמנויות עוצמות q       לחברה יתרון מסחרי בהיותה בעלת שם מותג ידוע ומבוקש בקרב הלקוחות.
q       מוצרי החברה נהנים ממוניטין של מוצרים איכותיים.
q       לחברה מערכת הפצה ושיווק רחבה מאוד ונוכחות בנקודות מכירה ורשתות שיווק מרכזיות בארץ q       לחברה מגוון מוצרים אופנתיים,  מידי עונה מעצבת החברה את הקולקציה החדשה.
q       החברה משקיעה מאמצים רבים בהרחבת מגוון המוצרים המוצע ללקוח ושוקלת להיכנס גם לתחומי טקסטיל נוספים,  כגון טקסטיל מעוצב לבית.
q       החברה פועלת באופן מתמיד להרחבת רשת החנויות,  הכוונה לפתוח מרכז מסחרי גדול בבת-ים.
לחברה מערכת פרסום אינטנסיבית וגמישה.  קסטרו משתמשת באופן קבוע בשירותיהם של משרד פרסום ומשרד יחסי ציבור-