פרוייקט גמר חברת טרה שיווק 2014 משרד התמ"ת

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2014
מספר מילים 4117
מספר מקורות 34

תקציר העבודה

פרק 1 – מבוא    הגדרת הנושא ומטרת העבודה -… 1           תיאור החברה, היסטוריה -… 2-4
מבנה ותרשים ארגוני של החברה -… 5-6
שיווק וקידום מכירות בארגון + ארגון מערך  -… 7
מותגים מובילים -… 8-9
פרק 2 – השוק ומאפייניו סוגי צרכנים + מניעי צריכה -… 10 פילוח שוק -…
12-13
סקר שוק -… מנהל עסקים ניתוח מאפייני קהל היעד -… משפטים הצגת שלוש חלופות לכיסוי השוק -… 16
פרק 3 – תמהיל המוצר רמות המוצר + תמהיל המוצר -… 17
מחזור חיי המוצר -… 18
מיצוב המוצר + תמחיר -… 19
מערכות הפצה  -… 20 פרק 4 – ניהול המכירות מבנה כוח המכירה -… 21-22
תהליך המכירה -… 23
טיפול בהסתייגויות  -…24
פרק 5 – ניהול השיווק הצבת מטרות -…

5 ניתוח מצב SWOT -… 26-27
המלצות -… 27
פרק 6 – תקשורת שיווקית הצגת אסטרטגית הפרסום -… 28
הצעת מודעת פרסום -… 29
פרק 7 – סיכום ומסקנות סיכום המלצות ומסקנות -… 30 פרק 8 – P.R.E פרק א' – מבוא   פרויקט זה הינו עוסק במסגרת לימודי המקצוע בבית ספרינו ניהול השיווק אותו אנו לומדים כשלוש שנים. במסגרת הלימודים למדנו מבחר של נושאים בתחום השיווק ואותם נבחן בפרוייקט שלפנינו.
נתייחס לשוק ומאפייניו, לתמהיל המוצר, ניהול המכירות וניהול השיווק ולתקשורת השיווקית.
כמו כן נקדיש פרק ל E.R.P.
הגדרת הנושא ומטרת העבודה:
מטרת הפרויקט הינה ליישם את כל מה שלמדנו, במסגרת זו בחרנו בחברה שקיימת בשוק, מוכרת מאוד  בישראל וחקרנו אותך על פי מה שלמדנו -החברה שאותה בחרנו לחקור היא חברת טרה .
מחלבת טרה היא מיצרניות מוצרי החלב המובילות  בישראל והשנייה בגודלה בישראל בעיבוד חלב.
מחלבת טרה שנולדה ב-
1 942 בנחלת יצחק בתל אביב על ידי משפחות רפתנים, משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות מוקפדת בייצור מגוון רחב של מוצרי  חלב, גבינות ומעדנים ולכן נהנית ממוניטין של מצוינות.
עד היום שוכנת המחלבה באותו המקום בנחלת יצחק בתל- אביב עובדים בה כ- 600 עובדים.
במהלך העבודה אנחנו נסביר את תיאור החברה ואת התרשים ומבנה הארגוני של החברה , סוגי מחסנים שונים שקיימים בחרה, סוגי ספקים שעובדים מול חברת "טרה", תיאור הלקוחות הקיימים וסיכום מסקנות המלצות.